Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riittää lasten kiljuminen

Vierailija
28.05.2019 |

Jos joka päivä on pakko teidän kakaroiden huutaa viekää metsään prkle!!!!! Trampoliinilla voi hyppiä nätisti tiesitkö sitä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vielä huutamaan niille kun vanhemmat makaa homeessa sohvalla eivätkä käske olla hiljempaa

Vierailija
2/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI kerros- ja rivitaloalueilla PITÄÄ olla muita ihmisiä häiritsemässä MINUA?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko muka ite kuunnella sitä hiton huutoa päivästä toiseen?????

Vierailija
4/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trampoliiniperhe naapurissa on todellinen kesäpäivän pilaaja. Samoin räkyttäjäkoirat.

Vierailija
5/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, yritä estää heitä.

Minä yleensä sanon että nyt hiljaa, mutta eivät tottele.

Toisaalta jos käyt käsiksi niin nappaan rannelukon ja pyörittelen sinua parkkipaikalla.

Lapsiini ei kajota.

T: Massiiviset tatuoidut järjestyksenvalvojan kädet ja neljä kovaäänistä kakaraa

Vierailija
6/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos käyt käsiksi niin nappaan rannelukon ja pyörittelen sinua parkkipaikalla.

Lapsiini ei kajota.

T: Massiiviset tatuoidut järjestyksenvalvojan kädet ja neljä kovaäänistä kakaraa

Tämä!

Eli jos sitä hiljaisuutta haluaa niin asialle pitää tehdä jotain, jos uskaltaa.

Vierailija
7/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa niille räkänokille hiljasempaa tyyliä leikkiä ei trampoliini tarkoita jatkuvaa rääkymistä joka kuuluu sisälle asti kun se hiton trampoliini pitää laittaa naapurin pihaan makuuhuoneeseen kiinni!!!!

Vierailija
8/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trampoliini pienellä rivitalon takapihalla, lähellä naapurin aitaa. Kiljuvia lapsia ja täyttä huutoa vaikka kaveri on puolen metrin päässä. Kesän tullessa pahenee, tasoittuu ajan mittaan toivottavasti.

Monessa pihassa lähialueella on oma mölykerhonsa. Ajatelkaa toisiakin, ei paljon linnunlaulu kuulu. 

Vierailija
9/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina kannattaa vauvapalstalla valittaa, ei suinkaan ottaa yhteyttä asianosaisiin.

Vierailija
10/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankin huudattaa musiikkia täysillä joka ikinen päivä aivan naapurin rajalla enkä ajattele niitä yhtään! Pitää vaan sietää musiikkia sitten

Vierailija
11/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alankin huudattaa musiikkia täysillä joka ikinen päivä aivan naapurin rajalla enkä ajattele niitä yhtään! Pitää vaan sietää musiikkia sitten

Sopii. Mukavampi hyppiä musiikin tahdissa trampalla iloisesti.

T: kovaääninen kaikesta musiikista tykkäävä tramppaperhe.

Vierailija
12/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiini ei kajota.

Alapeukuttamiseen taitaa jäädä. Eivät ne uskalla muuta tehdä kuin mutista ja jupista hiljaa.

Niinhän se on. Jokainen käyttököön oman tilansa hyväksi ihan millä metelillä haluaa. Sopii yrittää estää jos uskaltaa.

T: Se on mun maata minkä päällä seison

Vierailija
13/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää kulttuurieroja. Suomalainen sivistynyt rauhallinen elo ei ole sen parempaa kuin etelänmaiden kailottaminen ja möliseminen.

Vierailija
14/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin itse karjumaan oman tontin laitaan siihen naapurin trampan viereen. Eivät pompi enää, rouva närkästyneinä mulkoilee ja isä tuli kysymään mikä on ongelma. Laitoin puhelimesta sen tramppamökän pyörimään ja potkin palloja niiden pihalle. Kysyin vielä mihin saa vääntää paskat niinkuin heidän sesse saa tehdä meidän puolelle. Yritti lippistään nykien puhua oikeuksista ja kestämisestä niin sanoin samat sanat. Ja aloitin kirkumisen uudelleen.

Vierailija
15/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaloora muakin ottaa kaaliin! Trampoliinit pitäisi kieltää taajama-alueilla!

Vierailija
16/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii. Mukavampi hyppiä musiikin tahdissa trampalla iloisesti.

T: kovaääninen kaikesta musiikista tykkäävä tramppaperhe.

Äänet vaan kovalle ja kaikki pomppimaan. Koko kotikatu bilettämään. Nuppelit kaaakkoon!

Vierailija
17/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se tramppa omaan olkkariis jos niin tykkäät siitä lapsien kiljumisesta!!

Vierailija
18/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikkia ottaa kaikki kaaliin kaupungissa, niin mitäs jos hieman tasoitettaisiin alueita ja aluksi siirrettäisiin esim. valtion virastot vaikka Hämeenlinnaan. Ei olisi kehäkolmosen sisällä niin tavattoman kurjaa, kun ei väkisin sullottaisi kaikkia kanakoppeihin. Nyt joutuvat tästä poliittisesta pelleilystä kaikki kärsimään.

Vierailija
19/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari poikaa siinä aina hyppii ja kiljuu sekä vertailee muniaan.

Vanhemmat herätys sieltä sohvalta ylös ja sanomaan että hiljaa pennut. Eikö kakaroidenne huuto kuulu muka teidän sisälle? Olen laittanut kellonajat ylös milloin ne kiljuu tänäänkin klo 15.20 ja 17.28 alkoi ihan kamala huuto en vaan prkle jaksa kuunnella vaikka ikkunatkin on kiinni

Vierailija
20/34 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvaa ja viisastuu. Sinulla on kehitys pysähtynyt sitten tuolle tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme