Voiko miehen sijaan ottaa kilpikonnan?
Kommentit (13)
onko sinulla riittämättömyyden tunne ? tarvitset jotakin vierellesi ?
Älyllisesti kilpikonna on lahjakkaampi kuin mies. Kilpikonna ei ole väkivaltainen, eikä mollaa. Kilpikonna on myös pitkäikäisempi kuin mies. Samoin kilpikonnalla ei ole alkoholiongelmaa. Tosin jos haluaa matkustella niin silloin kilpikonna ei sovi.
Ei ole tietoa millaisia kilpikonnat ovat sängyssä. Kilpi ojossa kenties.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tietoa millaisia kilpikonnat ovat sängyssä. Kilpi ojossa kenties.
Nukkuvat mieluummin terraariossa lämpölampun alla (lajista riippuen).
Voi olla aika verkkaista elämää siihen asti, kunnes lapsenne kasvavat teini-ikään ja suojelevat kaupunkia rikollisilta rottaopettajansa avulla.
ihana ajatus. Kilpikonnasta on varmasti vähemmän huolta ja nurhetta kuin miehestä. Itse olen harkinnut afrikkalaista kääpiösiiliä.
Maakilpikonnasta on itse asiassa jopa seuraa. Se sopii sellaiselle, joka tykkää seurata eläimen elämää ja pyrkii luomaan sille optimaaliset elinolot. Miehen elämässä ei ole oikein mitään seurattavaa ja inhottaa ajatuskin, että kies röhnöttäisi sohvalla optimaalisessa olotilassaan. Ja hyi ne partakarvat lavuaarissa!
Ei voi, kilpikonnan kanssa avioitumista ei laki salli.
"Ajaako saman asian?"
Ei varmaan aja autoa, ruohonleikkuria tai partaansa mutta hämäläisen miehen vaihtoehtona toimii hyvin, eroa ei juuri huomaa.
Ota ihmeessä, ota jo huomenna.
Jätä miehet rauhaan, muista se.
Kilpikonnat ovat parempia kuin miehet. Minulla on kaksi kilpikonnaa. Miestä en koskaan huolisi.
On niitä kpnmia miehissäkin.