Järkyttävän ihastunut toiseen ihmiseen vaiks olen varattu, miten hillitsen?
Kysymys: miten ihastumisen/rakastumisen saa menemään ohi, kokemuksia?!
Olen aika ihastumisherkkä ja kaikissa elämäni parisuhteissa olen aina ihastunut muihinkin ihmisiin - pettänyt en ole koskaan. Mieltäni en pysty hillitsemään, mutta tekoja sentään onneksi. Koen että nykyinen mieheni on ehdottomasti elämäni mies, paras minulle ja meillä menee hyvin edelleenkin.
Vituttaa, en haluaisi olla ihastunut. Mutta olen tällä kertaa niin pirun voimakkaasti, että kys. mies pyörii unissani ja keho alkaa lähes täristä kun kohdataan. Niin paljon haluaisin. Tiedän että hän on myös kiinnostunut, ja se pahentaa omaa tilaani.
En kuitenkaan aio pettää miestäni, mutta jollen saa tätä viimeisintä ihastusta kohta laimentumaan, niin taitaa olla pakko kertoa miehelle tai ehkä jopa erota jos koen ettei itsehillintä enää riitä, en tiedä. Onko mut tuomittu siihen että pitkä suhde ei itselläni ole mahdollista kun aivoissa on aina (siis oikeasti, alkuhuumavaihetta lukuunottamatta AINA) tilaa useammalla rakkaudelle päällekkäin?!
Vinkkejä miten saisin mieleni kuriin?
Mitä ihastumassasi miehessä on sellaista mitä omastasi puuttuu? Tunteita ei voi järjellä puhaltaa pois. Välttele näkemistä niin laantuu muutamassa viikossa.