Oltiin ihan vaan kotona ja mä olin puhelimella niin yhtäkkiä mies sanoi “Mä meen käymään Sepolla” - Mitä ihmettä?!?
Sanoin ettet jumalauta lähe tähän aikaan mihinkään! Mutta se vaan lähti!
Mies oli poissa noin tunnin ja tuli takaisin niinkuin ei mitään.
En puhu sille mitään, selittäköön itse miks piti lähteä Sepolle klo 19 viikolla illalla.
Kommentit (127)
Voi Luoja, oletko todella sitä mieltä, että miehesi olisi pitänyt pyytää sinulta lupa lähteä käväisemään kaverinsa luona? Ei avoliittoon vihkiminen tee miehestä holhouksenalaista eikä naisesta hohoojaa. Sinä kohtelet miestäsi kuin pahaista kakaraa. Vai pelkäätkö, että miehelläsi on suhde - you know - Sepon kanssa ja piti päästä kokeilemaan poranterää.
Onko Sepon lempibändi Sepultura?
Tiiätkö varmasti, että meni Sepolle? Ekaks tulee mieleen nää ukkomiehet, jotka käy panee toisii jätkii ja vaimot ei tiiä hevonvittuakaan :DD
Mun iskäki käy Sepolla, mut iskä ei sano koskaan kun se lähtee, et se menee Sepolle. Iskä vaan häipyy. Seppo käy joskus meilläkin, mut harvemminSeppo tulee sisälle. Se on sellainen ulkovieras.
Mitä ihmettä "mitä ihmettä"? Eikö naimisissa olevalla miehellä saa olla edes miespuolista kaveria? Sellaista jonka luona voi piipahtaa juhlimassa ihan pikkuisen lätkän maailmanmestaruutta tunnin verran alkuillasta piipahtaen. Vai epäileekö ap siellä tapahtuvan jotakin ihan muuta?
Ap on säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa huono "provo."
Ei Sepon luona vierailu oo provo. Ullako siellä kirjottelee?
Vierailija kirjoitti:
Seppo on äijä!:D
Minunkin miehellä on Seppo niminen kaveri, eikä ole edes vanha vaikka nimestä voisi niin päätellä.
Jos saan joskus pojan niin siitä tulee joko Seppo, Tarmo tai Esko. Voi olla järkytys sukulaisille koska lapsillamme (kaksi tyttöä) on kansainväliset nätit nimet, eivätkä tosiaankaan soinnu noihin, mutta mitä se haittaa. :D
Minun isäni sekä appiukko ovat molemmat Seppoja, eli minun ja mieheni lapsella on kaksi Seppo-ukkia. Joku sanoi joskus että yksi Seppo vastaa kymmentä muuta miestä. True story 😂
Seppo saattaa olla miehesi rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä "mitä ihmettä"? Eikö naimisissa olevalla miehellä saa olla edes miespuolista kaveria? Sellaista jonka luona voi piipahtaa juhlimassa ihan pikkuisen lätkän maailmanmestaruutta tunnin verran alkuillasta piipahtaen. Vai epäileekö ap siellä tapahtuvan jotakin ihan muuta?
Ap on säälittävä.
Itse olet säälittävä.
Jos vaihtoehtoina on juttutuokio Sepon kanssa tai puhelintaan räpläävän harpun luona istuminen, valitsisin Sepon.
Mun miehen piti lähtä Mantalle.
No vähän rakasteltiin vaan, soriii.
T. Seppo
Älkää jaksako. Aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako. Aikuiset ihmiset.
Mutsi! Mee pois. Sä oot niin tyhmä.
Kunhan vain kohteena ei ole se polle.
Vierailija kirjoitti:
Mun pojan nimi on Valtteri. Mielestäni parempi nimi kuin Seppo.
Kuulostaa talomaalilta tai partiopojalta. Sorry.
Seppo Sepponen on siis alfojen alfa
Onkohan Sepolla mun entinen vaimo. Vaikutat samalta ja Seppo lyöny kätensä sontaan ja syvälle.