Mitä ajattelet jos nainen on aurinkolomalla mutta ei postaa someen yhtään allas tai rantakuvia biksuissa?
Minulle tulee heti olo että häpeileekö kroppaansa.
Kommentit (24)
Ajattelen, että kyseinen nainen saattaisi olla vaimomateriaalia.
M42
En luultavasti seuraa ko. naisen tiliä, joten en ajattele mitään.
Ei h*tti. Se pösilö ottaa varmaan kuvia jostain kukkasista XD
En mitään, käyn niin harvoin instassa, että ei aavistustakaan kuka postailee sinne ja mitä. Facesta lähdin jo ajat sitten ja muualla en ole koskaan ollutkaan. Läheskään kaikki ystäväni eivät ole missään somessa ja vieraammista taas ei ole hajuakaan missä milloinkin ovat. Ei kai kukaan aikuinen nainen postaile itsestään muutenkaan biksukuvia yhtään minnekään? Eihän? Paitsi tietenkin instatytöt, mutta heitä en laske aikuisiin naisiin.
Pidän häntä normaalina.
Minua eivät kiinnosta toisten naisten rinnat. :D
Normaali nainen. Jos postais biksukuvia, pitäisin huomionhakuisena ja ehkä hitusen myös säälittävänä.
Ajattelen, että lomalla on paljon mukavempaa tekemistä, kuin laitella koko ajan Muille kuvia someen
Et on ns laihaläski, Vaatteet päällä ehkä hoikka mut biksuis sitten paljastuu sellut ja löllöt.
Samaa kuin miehestä joka ei niitä postaa.
Kaiken muun fiksuuden lisäksi hän ehkä ajattelee myös kotinsa turvallisuutta eikä houkuttele somekuvilla murtovarkaita kotiinsa sillä aikaa kun on itse reissussa. Tämähän ei noilla muutamalla idioottikommentoijalla edes käynyt mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken muun fiksuuden lisäksi hän ehkä ajattelee myös kotinsa turvallisuutta eikä houkuttele somekuvilla murtovarkaita kotiinsa sillä aikaa kun on itse reissussa. Tämähän ei noilla muutamalla idioottikommentoijalla edes käynyt mielessä.
Eikös tuolla logiikalla kaunis nainen houkuttele raiskaajia kotiinsa jos postaa kuviaan kotoaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolla logiikalla kaunis nainen houkuttele raiskaajia kotiinsa jos postaa kuviaan kotoaan?
Kotiin tulevia raiskaajia ehkä on vähän harvemmassa kuin asuntomurtojen tekijöitä, mutta on tuossa pieni pointti. Kyllähän aika moni instanainen saa jotain hiippareita peräänsä. Että parempi kun ei postaa muuta kuin niitä kukkasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin näemmä yhden ihon alle.
Fiksu ja järkevä nainen. Osaa nauttia lomasta, eikä ole sielläkin somen orja. Arvostan.👍 T: Mies
Hmm, olen 54v. niin että eiköhän se ole nuorten juttu.
Kuvia laittaisin vasta loman jälkeen enkä lomalla.
Vierailija kirjoitti:
ap on lammas
Pahimmassa tapauksessa pässi.
Ennakkoluuloisesti pidän häntä huomattavasti fiksumpana verrattuna naiseen tai mieheen, joka postaa yhdenkin bikini tai uikkari -kuvan someen...
Itse en häpeile lisätä biksukuvia. En kuitenkaan halua tuhlata koko energiaa lomalla täydellisen bikiniposen ikuistamiseen. Olen treenannut paljon ja ylpeä kropastani, miksi en voisi postata siitä kuvia. Yhtä ylpeitä voivat olla tottakai treenaamattomatkin, eikä minkäänlaisia kuvia ole pakko lisätä. Mutta miksi tässä keskitytään stressaamaan naisten bikinikuvissa, eikä lainkaan miesten postaamista paidattomista kuvista? ;)
Normaali, järkevä ihminen.