Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos nainen on aurinkolomalla mutta ei postaa someen yhtään allas tai rantakuvia biksuissa?

Vierailija
27.05.2019 |

Minulle tulee heti olo että häpeileekö kroppaansa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali, järkevä ihminen.

Vierailija
2/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kyseinen nainen saattaisi olla vaimomateriaalia.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti seuraa ko. naisen tiliä, joten en ajattele mitään.

Vierailija
4/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h*tti. Se pösilö ottaa varmaan kuvia jostain kukkasista XD

Vierailija
5/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, käyn niin harvoin instassa, että ei aavistustakaan kuka postailee sinne ja mitä. Facesta lähdin jo ajat sitten ja muualla en ole koskaan ollutkaan. Läheskään kaikki ystäväni eivät ole missään somessa ja vieraammista taas ei ole hajuakaan missä milloinkin ovat. Ei kai kukaan aikuinen nainen postaile itsestään muutenkaan biksukuvia yhtään minnekään? Eihän? Paitsi tietenkin instatytöt, mutta heitä en laske aikuisiin naisiin. 

Vierailija
6/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häntä normaalina.

Minua eivät kiinnosta toisten naisten rinnat. :D

Vierailija
7/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen. Jos postais biksukuvia, pitäisin huomionhakuisena ja ehkä hitusen myös säälittävänä.

Vierailija
8/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että lomalla on paljon mukavempaa tekemistä, kuin laitella koko ajan Muille kuvia someen

Vierailija
9/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et on ns laihaläski, Vaatteet päällä ehkä hoikka mut biksuis sitten paljastuu sellut ja löllöt.

Vierailija
10/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin miehestä joka ei niitä postaa.

Vierailija
11/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on lammas

Vierailija
12/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun fiksuuden lisäksi hän ehkä ajattelee myös kotinsa turvallisuutta eikä houkuttele somekuvilla murtovarkaita kotiinsa sillä aikaa kun on itse reissussa. Tämähän ei noilla muutamalla idioottikommentoijalla edes käynyt mielessä.

Vierailija
13/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken muun fiksuuden lisäksi hän ehkä ajattelee myös kotinsa turvallisuutta eikä houkuttele somekuvilla murtovarkaita kotiinsa sillä aikaa kun on itse reissussa. Tämähän ei noilla muutamalla idioottikommentoijalla edes käynyt mielessä.

Eikös tuolla logiikalla kaunis nainen houkuttele raiskaajia kotiinsa jos postaa kuviaan kotoaan?

Vierailija
14/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuolla logiikalla kaunis nainen houkuttele raiskaajia kotiinsa jos postaa kuviaan kotoaan?

Kotiin tulevia raiskaajia ehkä on vähän harvemmassa kuin asuntomurtojen tekijöitä, mutta on tuossa pieni pointti. Kyllähän aika moni instanainen saa jotain hiippareita peräänsä. Että parempi kun ei postaa muuta kuin niitä kukkasia.

Vierailija
15/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin näemmä yhden ihon alle.

Vierailija
16/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja järkevä nainen. Osaa nauttia lomasta, eikä ole sielläkin somen orja. Arvostan.👍 T: Mies

Vierailija
17/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olen 54v. niin että eiköhän se ole nuorten juttu.

Kuvia laittaisin vasta loman jälkeen enkä lomalla.

Vierailija
18/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on lammas

Pahimmassa tapauksessa pässi.

Vierailija
19/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloisesti pidän häntä huomattavasti fiksumpana verrattuna naiseen tai mieheen, joka postaa yhdenkin bikini tai uikkari -kuvan someen...

Vierailija
20/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en häpeile lisätä biksukuvia. En kuitenkaan halua tuhlata koko energiaa lomalla täydellisen bikiniposen ikuistamiseen. Olen treenannut paljon ja ylpeä kropastani, miksi en voisi postata siitä kuvia. Yhtä ylpeitä voivat olla tottakai treenaamattomatkin, eikä minkäänlaisia kuvia ole pakko lisätä. Mutta miksi tässä keskitytään stressaamaan naisten bikinikuvissa, eikä lainkaan miesten postaamista paidattomista kuvista? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi