Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

avioliittomme on ajautunut viikkokausien tai kuukausien selibaattiin, mykkäkouluun ja kiistaan töistä ja rahoista.

Vierailija
24.05.2006 |

Mies kertoi, ettei häntä kiinnosta keskustella. Ihan suotta, sillä olen samaa mieltä. Minulle on yksi hailee, mitä hän mistäkin ajattelee.

Lapsia meillä on monta.

MItä av-mammain raati suosittelee. Lähin perheasiankeskus sijaitsee hyvin reilun sadan kilometrin päässä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai te voitte sopia miehesi kanssa elatuksesta mitä tahansa kohtuullista. En tosin usko että jos jätät tenavat hänelle (~yksinhuoltajuus), että hän sinua kovin halvalla päästää.

Mielenkiintoista muuten miten tämmöisessä tapauksessa sympatiat on äidin puolella. Kääntäkääpä asia toisin päin: Olisitteko valmiit antamaan samanlaista alennusta rasittavaan muijaansa kyllästyneelle isukille?

-2,7-

Vierailija
2/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään naisen niskaan kippaamisesta puhunut. Sitä paitsi normi on että lapset pelastetaan naiselle ja että miehelle tulee lasten menetyksen lisäksi rahojen menetys eli elatusmaksut.

AP:n sinällään ryhdikästä ratkaisumallia ihailen salaa.

-2,7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttini sanoi mulle näin: " lapset kestää paljon mutta yksikään lapsi ei selviä äitinsä hylkäämisestä ilman suuria haavoja sielussa" Siis kannattaa sitten säästää myös lasten terapiaan. Lapsi pärjää ilman isää mutta ilman äitiä onkin sitten toinen juttu. Niin tärkeitä me olemme!

Vierailija
4/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini jätti minut isälleni huollettavaksi ollessani alle kouluikäinen.

kävin kyllä äidilläni viikoloppuisin...

mutta kunnon äiti-suhdetta minulla ei ole!

en ole koskaan tuntenut häntä läheiseksi ja juttelumme on nykyäänkin aika pinnallista...

harmi sinällään, mutta jotenkin en edes halua häneltä muuta!

isä on minulle kaikki kaikessa!!!!

enkätule koskaan ymmärtämään sitä miten hän vaan pystyi jättämään omat lapsensa... ;(

-ikää minulla jo 30v ja 2 ihanaa lasta-

Vierailija
5/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hylkäämistä, jos äiti tapaa lapsiaan säännöllisesti.

Vierailija
6/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muuttaa muualle? herää epäilys, että ap ei halua vain miehestä eroon, vaan koko rasittavasta nykyisestä elämästä lapsineen kaikkineen...

Vierailija
7/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos sulla ei ole enää mitään yhteistä miehesi kanssa niin mitä jos keskittyist vaan itseesi ja omaan onnellisuuteesi. Sinä voit jäädä avioliittoosi ja olla onnellinen vaikka se ei toimisikaan. Mies tai teidä suhde ei tee sinua onnelliseksi mutta sinä voit tehdä. Näin voit elää lastesi kanssa ja silti olla onnellinen.

Vierailija
8/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae töitä ja säästä rahaa itsellesi sivuun. Matkusta pari kertaa vuodessa ja käy enenmmän ulkona. Harrasta ja etsi lastehoito apua. Tapaa uusia ihmisiä ja keskity itseesi.

Vierailija
9/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko se hylkäämistä, jos äiti tapaa lapsiaan säännöllisesti.

Vierailija
10/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä pahimillaan lapsille seuraa. t. ap

Vierailija
11/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy rakastaa sun lapsia paljon koska olet 4 halunnut. Et sinä voi niitä jättää. Jos et halua repiä lapsia irti juuriltaan, on sun ihan pakko muuttaa itseäsi. Mikä teidän suhteessa mättää? siis onko mitään suurempaa vai vaan kyllästyminen? Yhteistä teillä ainakin on lapset. Esim pahinta mitä lapsillesi voi käydä on mielisairaus, paha masennus, itsemurha, syömishäiriö. Onhan niitä asioita joita äidin hylkääminen voi aiheuttaa paljon. Jokainen kantaa taakkaa perheestään ja vie sen parisuhteeseensa. Kukaan vanhempi ei ole täydellinen. Tiedätkö mitään pahempaa kuin että oma äiti hylkää? Jos sä et rakasta enää miestäsi niin rakasta lapsiasi. Jos sua ei kiinnosta niin miten se voi sua niin vituttaa? Ala elämään elämääsi niin kuin eläisit jos olisit yksin. Ole vapaa mieleltäsi mutta elä lastesi kanssa. Sä et kosta miehellesi vaan satutat vain itseäsi ja lapsiasi, ennenkaikkea lapsiasi.

Vierailija
12/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minun täytyy nyt miettiä. Siinä ehkä pienimmällä lasten kärsimisellä voisin kohentaa omaa oloa. Samalla mies joutuisi tarkistamaan omaa tyyliään.

Voisin ihan tosi pistää itselleni rahaa syrjään ja käydä joskus vaikka itsekseen jollain matkalla.

Kauheaa olisi lapset jättää, vaikka mieheni kelpo isä onkin.

Kiitos vastauksista, minä sain uusia näkökulmia.

Vierailija
13/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala vaan puhua. Pikku sekstaaminenkaan ei varmaan masenna miestäsi.

Tai sitten kerää kamasi ja suksi muualle kärsimyksestäsi. Mitä ihmettä sä siellä kidut jos ottaa päästä..?!

Vierailija
14/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi maistuu duunit hyvin ja leipää tulee pöytään ja illalla ei jaksa leikkiä lasten kanssa. Se panee itselleen vähän rahaa jemmaan (prätkärahasto?) ja sulla ei kotihoidontuki tahdo riittää omiin menoihin. Tästä johtuu seksilakko ja sitten tunnelma onkin pilalla. Sinne päin?

-2-

Vierailija
15/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua huolestuttaa se, ettei minua kiinnosta keskustella tai tehdä asialle enää yhtään mitään.

kymppitonni löytyy miehen juttuihin tuosta vaan, mutta lasten vaatteisiin ja ruokaan menee muka liikaa.

ajattelin lähteä.

yksin.

Vierailija
16/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että miehelle alkaa puhuminen maittaa aika nopeasti.

Älä kuitenkaan täysin hylkää lapsiasi, selitä heille mihin menet ja mitä tapahtuu jne. He ovat kuitenkin syyttömiä tilanteeseenm, eiks niin.

Vierailija
17/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kyllä pärjää ilman sinuakin ja päästää sinut lähtemään. Mitäs sitten? Kaunaa, katkeruutta ja vitutusta moneksi vuodeksi ja lapset vihaa teitä molempia minkä hämmennykseltään ehtii.

Puhukaa nätisti toisillenne ja jutelkaa toiveistanne. Haluatteko enää olla yhdessä?

Tiedän mistä puhun. Sain oman suhteeni ihan hyvään kuntoon kun olin valmis unohtamaan niskaani kipatun saastan ja loukkaukset

-2,7-

Vierailija
18/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluukin pärjätä, sillä erotapauksessa hän tulee jäämään usean lapsen yksinhuoltajaksi. MInä en heitä mihinkään kerrostalokaksioon aio raijata. Lasten elämä jää ennalleen niiltä osin kuin mahdollista.

Mulla on mitta täysi, eikä yksipuolinen anteeksianto ja kynnysmatoksi asettuminen ole koskaan kuulunut tyyppillisiin tapoihini ratkoa ongelmia.

Teen myös ratkaisut nopeasti, enkä koskaan peru päätöksiäni, kun ne kerran olen saanut tehdyksi.

Ja mitä ikinä sattuukin, miesten pelleksi en rupea.

Vierailija
19/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo juttu taitaa sitten oll aika finaalissa. Sori.

Jaksuja lapsillenne.

-2,7-

Vierailija
20/40 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vihamielisyys syntyy ihan itsestään.