Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä kaikkia vakuutuksia aikusella ihmisellä pitäisi olla?

Vierailija
27.05.2019 |

Mielellään en oppisi kantapään kautta, että sitten kun se vakuutustapahtuma jo tapahtuu. jos saat joitakin vakuutuksia myös työpaikan kautta niin luettele nekin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivakuutus on ainoa pakollinen. Ammattiliiton kautta saan automaattisen jatkuvan matkavakuutuksen. Muita ei ole. 

Ei kotivakuutus ole pakollinen. Ainoasta liikennevakuutus on pakollinen, ja sekin vain jos omistat auton joka on liikenteessä.

Vierailija
22/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotivakuutus on ainoa pakollinen. Ammattiliiton kautta saan automaattisen jatkuvan matkavakuutuksen. Muita ei ole. 

No ei ole kotivakuutus pakollinen. Ikinä ei ole minulla ollut, ja 35 vuotta olen jos asunut omillani.

Pakollinen yleensä vuokrasuhteissa.

Vuokralla asuin vuosikausia ja nytkin asumisoikeusasunnossa, ikinä ei ole kyselty kotivakuutuksen perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti-, sairauskulu-, henki- ja matkavakuutukset löytyy omista nimistä. Sairauskulu- ja matkavakuutukset ovat maksaneet itsensä takaisin jo loppuelämäksi. Olen saanut tuhansia euroja korvauksia parin viime vuoden aikana. Jatkossa n. 1000-1500€/vuosi tulee korvattavaa jo ihan v. 2017 todetun pitkäaikaissairauden vuoksi. Voin mennä lääkäriin kun on tarvetta, enkä silloin kun pääsen.

Vierailija
24/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasunnon koti- ja irtaimistovakuutus, lainaan liittyvä henkivakuutus (korvaa jos toinen menehtyy, korvaa myös jkv työttömyyden ja sairastamisen ajalta), auton liikennevakuutus, lapsen henki- ja sairaskuluvakuutus. Matkavakuutusta en tarvitse kun ei juuri matkustella. Jos varaisin kalliimman matkan, esim ulkomaille, ottaisin lyhytaikaisen matkavakuutuksen, joka korvaisi mm. matkan hinnan jos ei sairastumisen vuoksi voisi lähteä. Näin meille neuvoi meidän vakuutusyhteyshenkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä