Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä kaikkia vakuutuksia aikusella ihmisellä pitäisi olla?

Vierailija
27.05.2019 |

Mielellään en oppisi kantapään kautta, että sitten kun se vakuutustapahtuma jo tapahtuu. jos saat joitakin vakuutuksia myös työpaikan kautta niin luettele nekin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus on ainoa pakollinen. Ammattiliiton kautta saan automaattisen jatkuvan matkavakuutuksen. Muita ei ole. 

Vierailija
2/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivakuutus on ainoa pakollinen. Ammattiliiton kautta saan automaattisen jatkuvan matkavakuutuksen. Muita ei ole. 

No entä sairausvakuutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus. Matkavakuutus. Työpaikan kautta työtapaturmavakuutus, liiton kautta tapaturmavakuutus.

Vierailija
4/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä sairausvakuutus?

Mikä sairausvakuutus? Asun Suomessa ja menen sairauden tai tapaturman yllättäessä terveyskeskukseen.

Vierailija
5/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saatte sen sairaskuluvakuutuksen, niin ottakaa. Ettei käy niin kuin mulle. Nyt en saa enää mitään vakuutusta kun sairastuin (eikä siis ollut entuudestaan vakuutusta).

Vierailija
6/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakollisia vakuutuksia. Ei kotivakuutuskaan ole väkttämätön, paitsi jos esim. vuokranantaja vaatii.

Vierailija
7/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on joku moottorillinen kulkupeli, liikennevakuutus on pakollinen.

Vierailija
8/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti-, oikeusturva-, auto- matka- ja henkivakuutus. Työnantaja maksaa laajan sairaskuluvakuutuksen.

Vierailija
9/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autovakuutus, kotivakuutus, sairaskuluvakuutus itselle ja lapsille sekä oma henkivakuutus.

Vierailija
10/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä oletko sinkku, onko sinulla huollettavia, asutko vuokralla tai onko sinulla asuntovelkaa.

Vierailija
11/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiliittoon on ihan helvetin turhaa kuulua! Loimaan kassa hoitaa kaiken paljon halvemmalla.

Ja matkavakuutus ny kuuluu moniin luottokortteihinkin.

Vierailija
12/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kotivakuutus, tapaturmavakuutus, sairauskuluvakuutus, henkivakuutus ja ammattiliiton kautta jatkuva matkavakuutus. Henkivakuutuksesta ei ole minulle iloa, mutta omaisille siitä on rahallista apua. Liiton matkavakuutus ei kata kaikkea toimintaa matkoilla, joten olen ottanut tulevalle matkalleni toisesta yhtiöstä kattavamman matkavakuutuksen, jossa on urheilu/riskialttiit aktiviteetit sallittu. Tapaturmavakuutuksesta on ollut hyötä, pääsin yksityiselle nopeasti lääkäriin, enkä maksanut mitään (omavastuu 0e, vakuutus vuodeksi noin 80e ja lääkärikäynti olisi maksanut 90e). Sairauskuluvakuutuksessa on korkea omavastuu, mutta enimmäiskorvaussumma sairautta/tapaturmaa kohti on myös korkea. Kaikkineen maksan vakuutuksista suunnilleen 300e vuodessa, nyt lisäksi tämä matkavakuutus n.130e. Eli aika pieni hinta siitä, että ikävän asian tapahtuessa tietää kaiken järjestyvän ilman suuria laskuja.

Vierailija
13/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotivakuutus, liikennevakuutus ja kasko, tapaturmavakuutus, matkavakuutus ja henkivakuutus. Työpaikan kautta sairauskuluvakuutus.

Vierailija
14/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kotivakuutus, auton liikennevakuutus ja kasko, veneen liikennevakuutus, parivakuutus miehen kanssa vammautumisen/kuoleman varalle, matkavakuutus ja lapselle henkivakuutus. Lisäksi ollaan iaet-kassan jäseniä. Varmassa vara parempi!

Vierailija
15/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusturvavakuutus on muuten yksi tarpeettomimpia vakuutuksia. Lukekaapa ne ehdot, käytännössä on todella vähän tilanteita, joissa sitä voi käyttää.

Vierailija
16/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saatte sen sairaskuluvakuutuksen, niin ottakaa. Ettei käy niin kuin mulle. Nyt en saa enää mitään vakuutusta kun sairastuin (eikä siis ollut entuudestaan vakuutusta).

Mikä sairaus sulla on, että et saa sitä?

Minusta on kamalaa, että jokin sairaus estää sairaskuluvakuutuksen ja vielä kamalampaa, jos matkavakuutuksen.

Vierailija
17/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kotivakuutus pakollinen. Ikinä ei ole minulla ollut, ja 35 vuotta olen jos asunut omillani.

Vierailija
18/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeusturvavakuutus on muuten yksi tarpeettomimpia vakuutuksia. Lukekaapa ne ehdot, käytännössä on todella vähän tilanteita, joissa sitä voi käyttää.

Missä tilanteissa se ei korvaa?

Vierailija
19/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kotivakuutus pakollinen. Ikinä ei ole minulla ollut, ja 35 vuotta olen jos asunut omillani.

Pakollinen yleensä vuokrasuhteissa.

Vierailija
20/24 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään vakuutuksia ja hyvin oon pärjännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi