Saako ihan kaikenikäiset pojat mennä äitiensä mukana naisten puolelle uimahalleissa? T: Mies 34
Toteutuuko yhdenvertaisuus? Vai onko asetettu tarkat ikärajat?
Kommentit (12)
Kyllä kai kaikki lapset saa mennä. Jos olet mieleltäsi ja käytökseltäsi lapsi, niin kysy valvojalta, saatko erityisluvan.
Useimmissa uimahalleissa raja on kouluiästä 10 vuoteen. Jos vaivautuu lukemaan säännöt.
Kysypä siltä äidiltäs veiskö se sinut viikonloppuna uimaan.
Äitini on 76 wee ja voin minä vetää vaikka pientä show:ta siellä. Laitan esim. kellukkeet käsiin jo menomatkalla ja muuta sellaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äitini on 76 wee ja voin minä vetää vaikka pientä show:ta siellä. Laitan esim. kellukkeet käsiin jo menomatkalla ja muuta sellaista.
Ap
Älä unohda helikopteria. Naisten suihkussa on myös ehdottomasti kyykkyvatkattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä unohda helikopteria. Naisten suihkussa on myös ehdottomasti kyykkyvatkattava.
Olisin ehkä ennenminkin sellainen ujosteleva tarkkailija. Voisin laittaa vaikka jotkut ylisuuret Turtles-uimashortsit päälleni, plus ne kellukkeet tottakai.
Ap
kyllä pääsee. käsket äitisi sanoa että vaikutat ihan normaalilta niin olet lievästi kehitysvammainen etkä pärjää yksin miesten puolella.
Tietysti. Mun tuttu on mieletään nainen ja sinne se tepastelee onnellisena naisten puolelle kun nykyään kaikki on ok.
No ei se vielä ole yhdenvertaisuutta jos eivät kaikenikäiset tytöt myös pääse isän kanssa miesten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
kyllä pääsee. käsket äitisi sanoa että vaikutat ihan normaalilta niin olet lievästi kehitysvammainen etkä pärjää yksin miesten puolella.
No jotain tämänkaltaista mietinkin. Voisin napata vaikka ekstaasipillerin tai sieniä, niin ois oikeesti hauska kokemus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei se vielä ole yhdenvertaisuutta jos eivät kaikenikäiset tytöt myös pääse isän kanssa miesten puolelle.
Kuka muka estää? Vaikea kuvitella, että miesten puolella olisi minkäänlaista vastarintaa naisvieraille.
Kyllä saa. Pukuhuoneessa on tärkeää katsoa paikkoja.