Ei j:lauta! Umpihuonot artistit Leijonajuhlissa!
Mitä, mitä , mitä JG ja Paula Vesala? Niillä ei oo mitään annettavaa lätkäjuhlille!
Missä Danny ja Frederik? Tai Pate Mustajärvi? Siinä olis teille oikeat idolit
Kommentit (24)
Vesa-Matti Loiri voisi tulla vetämään sen "Väliaikainen"-itkuvirtensä kuten viime MM-kultajuhlissa.
Kunnon hautajaistunnelma!
Näin lyhyellä varoitusajalla ei saa hyviä artisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vesa-Matti Loiri voisi tulla vetämään sen "Väliaikainen"-itkuvirtensä kuten viime MM-kultajuhlissa.
Oliko tuo tossa linkissäsi se mörkö mistä puhutaan? Ainakin se oli lihava ja pelottava.
Danny, Frederik ja Pate? Eihän nää olisi olleet enää edes '95-kultajuhlissa ajankohtaisia!
Vierailija kirjoitti:
Joukkue itse toivoi silloin Loiria esiintymään. Sitä tosin en tiedä, oliko kyse pelkästä känniläpästä.
JVG on ihan oikeassa paikassa ja Teflon Bros.
Ihmettelin itsekin Samulin ja Paulan esiintymisiä. Samuli veisaa pari virttä ja laulaa viinii Wienissä. Mikä on Paulan viihdytysarvo?
Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.
Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.
Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.
JVG:n poijat ovat lausuntataiteilijoita, ei laulajia
Vierailija kirjoitti:
Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.
Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.
Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.
Voi luoja. Mitä psk*aaaaaaaaaaa. Olette varmasti ansainneet toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kuuntelisit ystäväsi kanssa Classicia? Tai sitten ystäväsi voisi avata kotona jonkun hittikanavan ja tutustua kotimaiseen lapselliseen, tunneköyhään ja negatiivisen energian omaavaan musiikkiin.
Entäpä Sakari Kuosmanen? Tuleeko hän mylvimään Finlandiaa?
Siellä on kaikki ne artistit joilla keikkakalenteri ammottaa tyhjyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Soitin tätä: https://www.youtube.com/watch?v=eI6KqH5fmiU Italialaiselle ystävälleni. Hän ei ollut ihan vakuuttunut, mutta tosin ei myöskään ole noin kultivoitunut kuin sinun ystäväsi.
Katri-Helena sinne kultajuhliin sinivalkoisin äänin.
Kaikki luettelemasi artistit on PASKAA!!
Vierailija kirjoitti:
Tää sama tässäkin ketjussa?
Lapset laulamaan kultajuhliin 'mörkö se lähti piiriin ....mitähän se mörkö tahtoo'
Edelmann voisi laulaa Tuomittuna kulkemaan. Siinä oli hyvä päätöskipale.
Missä Saara Aalto?