Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta on kuollut neljä läheistä, melkein kaikki äkkiä

Vierailija
25.05.2019 |

Kaksi kuoli unessa kohtaukseen, ilman mitään pahaa sairautta tai ennakkovaroitusta. Yksi menehtyi todella nopeasti aggressiiviseen syöpään. Yksi vietti sairaalassa alle viisi kuukautta, joiden aikana kunto huononi nopeasti.
Olen tavallaan tyytyväinen tähän "kohtaloon" ettei ole tarvinnut nähdä läheisten liikoja kituvan ja kärsivän. Toisaalta julmaa, että lähdön hetki on tullut itselle liian äkkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Menetin juuri lapsuudesta asti tuntemani ystävän, syövälle. Hän oli 47-vuotias. Toinen ystäväni kuoli myös syöpään 36-vuotiaana. Tässä on muutaman vuoden sisään kuollut neljä minulle tärkeää ihmistä, itselläni ikää alle 50.

Vierailija
2/2 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Menetin juuri lapsuudesta asti tuntemani ystävän, syövälle. Hän oli 47-vuotias. Toinen ystäväni kuoli myös syöpään 36-vuotiaana. Tässä on muutaman vuoden sisään kuollut neljä minulle tärkeää ihmistä, itselläni ikää alle 50.

Kiitos. Otan osaa myös. Minä olen alle 35. Vuonna 2013 minulta ei ollut kuollut vielä ketään läheistä, nyt siis lähes joka vuosi yksi, on joutunut menettämiseen tottumaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan