Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieltymystesti

Vierailija
25.05.2019 |

Harvoin saa suoraa palautetta. Yleensä pitää vain päätellä miksi kelpaa tai ei kelpaa. Tämä palsta lienee paras kanava päästä ns. asian ytimeen. Kerron neljä satunnaista faktaa itsestäni ja olisin otettu ja kiitollinen, jos kertoisit mitä mielikuvia ne herättävät ja ovatko ne positiivisia vai negatiivisia piirteitä miehessä.

- Olen vaaleissa äänestänyt perusuomalaisia, vihreitä, liberaaleja ja sitoutumatonta
- Käyn viikottain kirpputoreilla
- Käytän liian paljon aikaa kirjahyllyni järjestelyyn ja olen hyllystäni ylpeä
- En tykkää leivonnaisista, mutta leivon mielelläni muille, koska toisen ihmisen hymy on sen arvoista

ja bonusfakta:

- Kengänkokoni on 44

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis homo ja etsit miehiä? Siihen varmaan ihan hyvät jutut. Ehkä lisää miehisyyttä.

Vierailija
2/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- puolueet aika laidasta laitaan, ajatusmaailmat ei varmaankaan kohtaisi minun kanssa vaikka monia puolueita olen itsekin äänestänyt

- joka viikko Kirpparilla käynnistä tuli jostain syystä pihi mielikuva, vaikka tykkään itsekin joskus kirppareilla käydä ja tiedän että siellä pitäisi käydä usein ja säännöllisesti jotta tekee löytöjä. Siitä huolimatta jäi mielikuva piheydestä

- lause kirjahyllyn järjestelystä luo mielikuvan hyvin pedantista ihmisestä. Lukeminen on intohimoni mutta siitä huolimatta tuo lauseesi kuulostaa hieman luotaantyöntävältä

- leivonta lause toi hymyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis homo ja etsit miehiä? Siihen varmaan ihan hyvät jutut. Ehkä lisää miehisyyttä.

En. Ehkä viestini oli epäselvä. Tai sitten hiljaisuus on tässä tapauksessa epäkiinnostavuuden merkki.

Herättääkseni keskustelua laitan neljä faktaa lisää:

- En omista autoa

- Omistan viisi polkupyörää

- Usein kesäiltaisin pysähdyn järven rantaan ja ihailen auringonlaskua

- Olen nostanut 100 kg penkistä

Vierailija
4/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ovat ihan ok, paitsi perussuomalaisten äänestäminen. Kirjahyllyn järjestely kuulostaa hieman pakkoneuroottiselta; parempi olisi jos käyttäisit vähemmän aikaa kirjojen järjestelyyn ja enemmän lukemiseen.

Vierailija
5/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- puolueet aika laidasta laitaan, ajatusmaailmat ei varmaankaan kohtaisi minun kanssa vaikka monia puolueita olen itsekin äänestänyt

- joka viikko Kirpparilla käynnistä tuli jostain syystä pihi mielikuva, vaikka tykkään itsekin joskus kirppareilla käydä ja tiedän että siellä pitäisi käydä usein ja säännöllisesti jotta tekee löytöjä. Siitä huolimatta jäi mielikuva piheydestä

- lause kirjahyllyn järjestelystä luo mielikuvan hyvin pedantista ihmisestä. Lukeminen on intohimoni mutta siitä huolimatta tuo lauseesi kuulostaa hieman luotaantyöntävältä

- leivonta lause toi hymyn

Kiitos vastauksestasi. 

-Suomen puoluekartalta ei mulle ole koskaan löytynyt sopivaa puoluetta, joten pitää äänestää tiettyjen painotusalueiden mukaan. Itse en ole huomannut, että äänestyskäyttäytyminen olisi esteenä ajatusmaailmojen yhteensopivuudelle, mutta ehkä tämä on eri juttu eri ihmisten kanssa.

- En piheyttä kiistä, mutta lähinnä käyn, koska etsin löytöjä (lp-levyjä, kirjoja, satunnaisia vaatteita) ja onhan kierrättäminen ekologistakin.

- Olen esteettinen ihminen. Kirjahyllyni on värijärjestyksessä.

- :)

Vierailija
6/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut ovat ihan ok, paitsi perussuomalaisten äänestäminen. Kirjahyllyn järjestely kuulostaa hieman pakkoneuroottiselta; parempi olisi jos käyttäisit vähemmän aikaa kirjojen järjestelyyn ja enemmän lukemiseen.

Onko tämä epäilys, että ostan kirjat vain päästäkseni järjestelemään niitä? En kiistä täysin, mutta kyllä myös luen hyllyni kirjat.

Vierailija
7/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitoutunut mihinkään puolueseen vaan äänestän sen mukaan mikä silloin sopii.

En jaksa kierellä edes kuukausittain ostamassa mitään. Yleensä tilaan netistä mitä tarvitsen joten saisit kierellä yksin.

Kirjahyllyni on täysi kaaos, sinun pitäisi kestää se etten välitä sen osalta järjestyksestä.

Pidän myös leipomisesta vaikka harvoin vatsa kestää. Tarvitsen laktoositonta ja gluteenitonta. Meille saattaisi tulla riita kumpi syö kaiken.

Kengän kokoni on 35 tai 36 joten saatat olla makuuni sopimattoman pitkä.

Vierailija
8/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sitoutunut mihinkään puolueseen vaan äänestän sen mukaan mikä silloin sopii.

En jaksa kierellä edes kuukausittain ostamassa mitään. Yleensä tilaan netistä mitä tarvitsen joten saisit kierellä yksin.

Kirjahyllyni on täysi kaaos, sinun pitäisi kestää se etten välitä sen osalta järjestyksestä.

Pidän myös leipomisesta vaikka harvoin vatsa kestää. Tarvitsen laktoositonta ja gluteenitonta. Meille saattaisi tulla riita kumpi syö kaiken.

Mukavaa, että vastasit!

En ole itsekään sitoutunut. Voisiko sitoutunut äänestää sitoutumatonta?

Kiertelen nykyäänkin yleensä yksin.

Rakastan kaaosta, jonka voin järjestää.

Ei riitaa. Mä vain leivon.

Onko 178 cm sopimattoman pitkä?

Vierailija
9/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaleissa äänestänyt perusuomalaisia, vihreitä, liberaaleja ja sitoutumatonta

+ Hyvä juttu (paitsi persut, muttei maata kaada), hyvä ettet ole mustavalkoinen puoluekannan suhteen, tosi hyvä!

Käyn viikottain kirpputoreilla

+ Varmaan hyvä. Keräiletkö jotain vai mitä etsit? Joka tapauksessa pisteitä.

Käytän liian paljon aikaa kirjahyllyni järjestelyyn ja olen hyllystäni ylpeä

+ Hyvä, siis luet paljon jos sitä pitää usein järjestellä?

En tykkää leivonnaisista, mutta leivon mielelläni muille, koska toisen ihmisen hymy on sen arvoista

+ Tosi hyvä, osaat varmaan muutenkin laittaa ruokaa ja pitää keittiön siistinä. Jos siis etsit parisuhdetta niin parisuhdetta etsivä nainen arvostaisi todella paljon tätä ominaisuutta. Varsinkin jos joku kevyempikin ruoka onnistuu, ettei alettaisi liikaa lihomaan. :)

ja bonusfakta:

Kengänkokoni on 44

+ hyvä, olet varmaan ns. miehen kokoinen sitten. Ainakin keskivertoa pienempänä naisena olisin vakuuttunut, että olet itseäni kookkaampi, kyllä se siihen viehättävyyteen vaikuttaa.

Noiden perusteella olen jo kiinnostunut. Persujen äänestys vähän kaivelee, mutta olen siinä mielessä joustava. Jos elämänarvot noin suunnilleen sopisi yhteen, huumori kukoistaa, löytyy puhuttavaa ja kengänkoko viehättää niin saat jo tämän perusteella hyvät pisteet. Enää kiinnostaa yleinen mieliala/vireystila ja yhteiskuntaan osallistuminen. Oletko töissä, missä tai milloin viimeksi? Tai yrittäjä? Oletko sitten paljon töissä?

Onko muuten lapsia, jos, minkä ikäisiä? Millainen ex? Nuo ehkä rajoittaisi suhteen seuraavia askelia kuten yhteenmuuttoa.

Vierailija
10/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ehkä viestini oli epäselvä. Tai sitten hiljaisuus on tässä tapauksessa epäkiinnostavuuden merkki.

- En omista autoa

Miksi sinulla on viisi polkupyörää? Onko osa lasten?

-eri

Vierailija
11/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaaleissa äänestänyt perusuomalaisia, vihreitä, liberaaleja ja sitoutumatonta

+ Hyvä juttu (paitsi persut, muttei maata kaada), hyvä ettet ole mustavalkoinen puoluekannan suhteen, tosi hyvä!

En tykkää leivonnaisista, mutta leivon mielelläni muille, koska toisen ihmisen hymy on sen arvoista

+ Tosi hyvä, osaat varmaan muutenkin laittaa ruokaa ja pitää keittiön siistinä. Jos siis etsit parisuhdetta niin parisuhdetta etsivä nainen arvostaisi todella paljon tätä ominaisuutta. Varsinkin jos joku kevyempikin ruoka onnistuu, ettei alettaisi liikaa lihomaan. :)

ja bonusfakta:

Kengänkokoni on 44

+ hyvä, olet varmaan ns. miehen kokoinen sitten. Ainakin keskivertoa pienempänä naisena olisin vakuuttunut, että olet itseäni kookkaampi, kyllä se siihen viehättävyyteen vaikuttaa.

Noiden perusteella olen jo kiinnostunut. Persujen äänestys vähän kaivelee, mutta olen siinä mielessä joustava. Jos elämänarvot noin suunnilleen sopisi yhteen, huumori kukoistaa, löytyy puhuttavaa ja kengänkoko viehättää niin saat jo tämän perusteella hyvät pisteet. Enää kiinnostaa yleinen mieliala/vireystila ja yhteiskuntaan osallistuminen. Oletko töissä, missä tai milloin viimeksi? Tai yrittäjä? Oletko sitten paljon töissä?

Onko muuten lapsia, jos, minkä ikäisiä? Millainen ex? Nuo ehkä rajoittaisi suhteen seuraavia askelia kuten yhteenmuuttoa.

Mukavaa että vastasit!

- Kun ei ole omaa puoluetta niin pitää painottaa tiettyjä asioita tai äänestää jopa protestiääni.

- LP-levyjä, kirjalöytöjä, huonekaluja, outouksia ja nostalgiaa. Lisäksi tykkää tunnelmasta.

- Tällä hetkellä viitisen kirjaa kesken yhtäaikaa.

- Omat ruokani olen laittanut aina ja keittokirjojakin on hyllyssä toista kymmentä.

- Pituus tulikin jo tuolla edellä.

Töissä, ei lapsia, ex ei vainoa.

Vierailija
12/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En omista autoa

Miksi sinulla on viisi polkupyörää? Onko osa lasten?

-eri

Kaikki ovat omiani. On maantiepyörä, mummopyörä, toinen mummopyörä, rikkinäinen pyörä ja semmoinen projektipyörä.

Vierailija
13/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen neutraali mielikuva tulee kyllä kokonaisuudessaan.

+-

Äänestämishalukkuus & "puolueshoppailu"

Kengänkoko

Ei autoa

Penkkitulos

+

Järjestelmällisyys ja estetiikantaju

Vaatimattomuus, luonnonläheisyys

Rauhallisuus ja kyky nauttia hetkestä (auringonlaskun ihailu)

Mukavuus, hyvän mielen levittäminen

Lp-levyharrastus

Liikunnallisuus

-

Liikaa fillareita

Liian usein kirpparilla - en haluaisi käyttää noin paljon aikaa materian etsimiseen

Liika keskittyminen kirjahyllyn järjestykseen :D

Meneekö ekologisuus liikaa yli mukavuuden?

Tietty särmättömyys ehkä

Vierailija
14/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, että vastasit!

Mielummin en poliittisesti sitoudu. Puolueet muuttuu kuten myös minä.

Hienoa sinä siis voisit siivota aiheuttamaani kaaosta. Kuinka kauan jaksaisit?

Pyöräilystä ja julksista myös itse pidän, kaupungissa helpompia kuin oma auto.

Veikkaan että auringon laskut meiltä jäisi yhdessä väliin, olen liian stressaantunut eikä minulla oikeastaan ole enää kykyä vain istua paikallani.

Oikeastaan veikkaan että tämä ja minun kaaokseni lopulta ajaisi suhteemme tuhoon.

Vierailija
15/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ihan mielenkiinnosta: mitä tarkoitat, kun kirjoitat käyttäväsi "liikaa aikaa" kirjahyllyn järjestelyyn? Ostatko uusia kirjoja niin usein, että vanhoja kirjoja on jatkuvasti siirreltävä uusien saamiseksi "oikealle paikalle", vai laitatko kirjat tänään yhteen järjestykseen ja huomenna uuteen? Onko vuosien saatossa kertynyt niin paljon kirjoja, ettei niiden järjestely mieleiseen muotoon ole vielä valmis?

Vierailija
16/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja bonusfakta:

Kengänkokoni on 44

Mukavaa että vastasit!

- Kun ei ole omaa puoluetta niin pitää painottaa tiettyjä asioita tai äänestää jopa protestiääni.

- LP-levyjä, kirjalöytöjä, huonekaluja, outouksia ja nostalgiaa. Lisäksi tykkää tunnelmasta.

- Omat ruokani olen laittanut aina ja keittokirjojakin on hyllyssä toista kymmentä.

No varsin hyvältä mieheltä vaikutat. Ihme, että olet vapaana. Tietenkin nelikymppisenä niitä vapaita naisiakaan ei ole loputtomiin markkinoilla. Vaikutat ihan perusfiksulta, vastuulliselta ja mukavalta. Eiköhän se nainenkin vielä ui verkkoihin jos se siis on haaveissa. Käy kesällä tapahtumissa ja tutustu siellä ihmisiin, pyydä sopivaa naista vaikka kahville, museoon, elokuviin. Muista kysellä naiselta vastakysymyksiä, siitä me tykätään. Mukavaa illan jatkoa! :)

Vierailija
17/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen neutraali mielikuva tulee kyllä kokonaisuudessaan.

+-

Äänestämishalukkuus & "puolueshoppailu"

Kengänkoko

Ei autoa

Penkkitulos

+

Järjestelmällisyys ja estetiikantaju

Vaatimattomuus, luonnonläheisyys

Rauhallisuus ja kyky nauttia hetkestä (auringonlaskun ihailu)

Mukavuus, hyvän mielen levittäminen

Lp-levyharrastus

Liikunnallisuus

-

Liikaa fillareita

Liian usein kirpparilla - en haluaisi käyttää noin paljon aikaa materian etsimiseen

Liika keskittyminen kirjahyllyn järjestykseen :D

Meneekö ekologisuus liikaa yli mukavuuden?

Tietty särmättömyys ehkä

Kiitos mielipiteestäsi!

Ymmärrän kyllä tuon särmättömyyden. Ehkä mä olen ihminen, joka haluaa miellyttää eikä aiheuttaa konfliktia. Omaan silti omat mielipiteeni ja puolustan niitä loppuun asti. Valitsen vain paikan ja ajan jolloi näin toimin. Vaatteetkin mulla on mustaa, harmaata ja sinistä. Kerran ostin punaisen takin ja totuttelin sen pitämiseen puoli vuotta.

Vierailija
18/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, että vastasit!

Mielummin en poliittisesti sitoudu. Puolueet muuttuu kuten myös minä.

Hienoa sinä siis voisit siivota aiheuttamaani kaaosta. Kuinka kauan jaksaisit?

Pyöräilystä ja julksista myös itse pidän, kaupungissa helpompia kuin oma auto.

Veikkaan että auringon laskut meiltä jäisi yhdessä väliin, olen liian stressaantunut eikä minulla oikeastaan ole enää kykyä vain istua paikallani.

Oikeastaan veikkaan että tämä ja minun kaaokseni lopulta ajaisi suhteemme tuhoon.

Onko kaaoksesi siis jatkuvaa, pysäyttämätöntä? Järjestys ei voi saattaa maailmaasi tasapainoon?

Olen myös kuullut, että auringonlasku on parhaimmillaan eri näkökulmista.

Vierailija
19/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen ystävä kirjoitti:

Kysymys ihan mielenkiinnosta: mitä tarkoitat, kun kirjoitat käyttäväsi "liikaa aikaa" kirjahyllyn järjestelyyn? Ostatko uusia kirjoja niin usein, että vanhoja kirjoja on jatkuvasti siirreltävä uusien saamiseksi "oikealle paikalle", vai laitatko kirjat tänään yhteen järjestykseen ja huomenna uuteen? Onko vuosien saatossa kertynyt niin paljon kirjoja, ettei niiden järjestely mieleiseen muotoon ole vielä valmis?

Ostan uusia/vanhoja (uusia minulle) melko usein. Otan kirjoja myös lahjoituksena. Tämä sitten aiheuttaa tarvetta järjestelyyn, uusille hyllyille ja pohtimiselle parhaalle esteettiselle lopputulokselle. En mä nyt päivittäin niitä järjestele, mutta saatan käyttää päiviä pohtiakseni järjestystä johon on mukava herätä aamulla.

Vierailija
20/33 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja bonusfakta:

Kengänkokoni on 44

Mukavaa että vastasit!

No varsin hyvältä mieheltä vaikutat. Ihme, että olet vapaana. Tietenkin nelikymppisenä niitä vapaita naisiakaan ei ole loputtomiin markkinoilla. Vaikutat ihan perusfiksulta, vastuulliselta ja mukavalta. Eiköhän se nainenkin vielä ui verkkoihin jos se siis on haaveissa. Käy kesällä tapahtumissa ja tutustu siellä ihmisiin, pyydä sopivaa naista vaikka kahville, museoon, elokuviin. Muista kysellä naiselta vastakysymyksiä, siitä me tykätään. Mukavaa illan jatkoa! :)

Niin, en mä ihan pataluhana ole itseäni koskaan pitänyt. Kiitos silti ihmettelyistä. Piristi iltaani.

Mukavaa iltaa ja kesää sinnekin!