Asutko päällekkäistalossa?
Mietitkö koskaan, että yksinäinen naapurin setämies saattaa kuunnella siinä 20 senttisen seinän toisella puolella lemmenääniäsi ja ehkäpä jopa liittyä touhuun mukaan omalla puolellaan?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No jos se jotain saa irti mun piereskelystä niin mikäs siinä
Kyllä niitäkin fetissejä on, mutta pieretkö sekstatessa?
Setämiehet siinä missä muutkin miespuoliset tarvitsevat kiihottuakseen visuaalisen ärsykkeen, jotta naapurin touhujen kuunteleminen viittaa lähinnä orastavaan mielenterveyden häiriöön. Kannattaa apn hakea lääkkeet.
En tiedä mikä on päällekkäistalo, itse asun kerrostalossa. Seinänaapureina on molemmilla puolella mummo. Toisella on kaksi kissaa, toisella yksi kissa. Yläkerrassa asuu lapsiperhe ja alakerrassa nuoripari. Mua ei haittaa, jos joku kuuntelee ääniä meidän puolelta.
Asun kerrostalossa, erittäin hyvä äänieristys tai sitten naapurit elää huopatossuilla. Antaa kuunnella korvat kiinni seinissä, mitä se minulta on pois.
Gloryhole ei kuulunut meidän päällekkäistalo-osakkeen makuuhuoneen varustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet siinä missä muutkin miespuoliset tarvitsevat kiihottuakseen visuaalisen ärsykkeen, jotta naapurin touhujen kuunteleminen viittaa lähinnä orastavaan mielenterveyden häiriöön. Kannattaa apn hakea lääkkeet.
Visuaaliset ärsykkeet on jo ahmittu valmiiksi ja ehkäpä jokunen kuvakin löytyy tai videon pätkä.
t.ap
Kyllä niitä ääniä lähtee ja kuuluu, mutta ei kiinnosta setämiehen tekemiset.
Onko ap 5-vuotias? Päällekkäistalo, olipa NIIIIN NEROKAS keksintö, ei hohhoijaa😂🤦🏻♀️
Asun kerrostalossa ja oletan että täällä on hyvä ääneneristys, koska en ole ikinä kuullut pihaustakaan naapureiden puolelta. Ja tuossa asuu sentään lapsiperhe seinänaapurina.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap 5-vuotias? Päällekkäistalo, olipa NIIIIN NEROKAS keksintö, ei hohhoijaa😂🤦🏻♀️
Ainakin ap onnistui sinua provosoimaan. Tämä vaan näyttää olevan yli vuoden vanha ketju.
Asutko muuten päällekkäistalossa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap onnistui sinua provosoimaan. Tämä vaan näyttää olevan yli vuoden vanha ketju.
Asutko muuten päällekkäistalossa? 😁
Provosoimaan 😂😂 Juu ei, et PROVOSOINUT minua tällä kyllä pätkän vertaa. Siihen tarvitaan ihan "aavistuksen" verran enemmän🤦🏻♀️ ja en asu kerrostalossa vaan ihan omassa talossa.
No jos se jotain saa irti mun piereskelystä niin mikäs siinä