En ymmärrä miksi niin hirveästi kehutaan tota Caitlyn Jennerin sukupuolenkorjausleikkausta?!
Minusta hän näyttää ihan mieheltä joka on meikannut ja lyönyt peruukin päähän. Ei mitenkään naisellinen.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan totta että on jo katunut sitä ja teki sen lähinnä sen kolarin takia?
minkä kolarin?
Tunnen lähinnä säälinsekaista myötähäpeää näitä iäkkäitä setätäti-tyyppejä kohtaan.
Koska sitähän he oikeasti ovat,miehiä peruukki päässä. Millään leikkauksilla ei sukupuolia vaihdeta,se on vain nirhitty reikä peniksen snippaamisen jälkeen,mies ei voi koskaan olla nainen. Ja oikeat naiset tämän tietävätkin. Älkää päästäkö näitä ultimaalisia miso-gynistejä valtaan.(mies pitää itseään niin mahtavana että voi muuttua naiseksi kun siltä tuntuu..näinhän ne julistivat,naiseus(naissukupuoli) on "fiilis")
Niinpä...näyttää edelleen drag-asuiselta mieheltä. Ei miehestä saa naista tai naisesta miestä oikeasti vaikka kuinka yritettäisiin.
No jos on koko ikänsä tuntenut itsensä naiseksi, on hienoa, että vihdoinkin uskalsi tehdä asialle jotain ja alkoi elää kuten on aina halunnut.👍
Ja kyllä tässä maailmassa vaan suvaitsemattomuutta riittää, valitettavasti.
Totta. Kuuluu suvaitsevaiseen nykyaikaan kutsua tuota friikkiä sankariksi.
Minusta Caitlyn näytti aika naiselliselta kasvoistaan ollessaan vielä Bruce. Nyt ehkä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
No jos on koko ikänsä tuntenut itsensä naiseksi, on hienoa, että vihdoinkin uskalsi tehdä asialle jotain ja alkoi elää kuten on aina halunnut.👍
Ja kyllä tässä maailmassa vaan suvaitsemattomuutta riittää, valitettavasti.
paskan marjat,jos tuntuu että elää ihan toisessa kehossa ja koko elämänsä huuu,oikea paikka on terapeutti ja ehkä lääkitys. Niinkuin ennen näitä harhaisia hoidettiin. Hermafrodiitit/intersukupuoliset on sitten asia erikseen mutta heitä onkin vain muutama prosentti. Mulla ei ole drag queenejä tai shemaleja vastaan mitään koska hekään eivät väitä olevansa naisia. Eivätkä kuluta terveydenhoitoa ja vie resursseja näillä psyyke harhoillansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Caitlyn näytti aika naiselliselta kasvoistaan ollessaan vielä Bruce. Nyt ehkä vähemmän.
Olen huomannut saman ilmiön joidenkin toisten transsukupuolisten (MtF) kohdalla. Miehenä eläessään he näyttävät vähän feminiinisiltä olemukseltaan ja kasvonpiirteiltään, mutta kaapista ulos tultuaan he näyttävätkin yhtäkkiä maskuliinisemmilta kuin ikinä, vaikka se ei olekaan tarkoitus. Naistenvaatteet, pitkät hiukset ja meikit suorastaan korostavat sitä tosiasiaa, että tuossa menee leveäharteinen ja kulmikas tyyppi, jonka hiusraja pakenee. Paradoksi...
Vierailija kirjoitti:
Pää sekaisin ja vielä väkivaltainen. Vihainen Shapirolle
No toi ei kyllä ollut Caitlyn?!
Mitä se kenellekään kuuluu, onko nätti nainen/hyvin onnistuneet leikkaukset/muuta p*skaa? Uskomatonta törkyä suollatte täällä toisista, itsellenne täysin tuntemattomista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kenellekään kuuluu, onko nätti nainen/hyvin onnistuneet leikkaukset/muuta p*skaa? Uskomatonta törkyä suollatte täällä toisista, itsellenne täysin tuntemattomista ihmisistä.
Tää. Ansaitsisit tää-ääneen jos tämä olisi ylis. Pääasia että itse on tyytyväinen. Sitäpaitsi olen kyllä nähnyt Caitlynin näköisiä "oikeita" naisiakin. Ihan suomessa. Jopa "rumempiakin."Eikä se kasvoihin kohdistuva plastiikkakirurgiakaan kaikkia ihmeitä voi tehdä. Kuitenkin jos nyt verrataan entiseen niin onhan tuossa ihan hemmetisti eroa entiseen.
Tää. Ansaitsisit tää-ääneen jos tämä olisi ylis. Pääasia että itse on tyytyväinen. Sitäpaitsi olen kyllä nähnyt Caitlynin näköisiä "oikeita" naisiakin. Ihan suomessa. Jopa "rumempiakin."Eikä se kasvoihin kohdistuva plastiikkakirurgiakaan kaikkia ihmeitä voi tehdä. Kuitenkin jos nyt verrataan entiseen niin onhan tuossa ihan hemmetisti eroa entiseen.[/quote]
Paitsi erona se että ne sun näkemät naiset luultavasti olivat syntyneet naisina,toisin kun tämä äijä joka haluaa fiilistellä "naisena" Moni teistä pälleistä ei ymmärrä että genitaalien ja rintojen lisäsi(vaikka nykyään on ihan yleistä että kumipallot hyväksytään rinnoiksi) myös naisen luuranko on erinlainen. Ei sitä kalloa ja rankaa mitkään estrogeeni tujaukset aikuisella miehellä enää muuta;)
Sairasta porukkaa,pitää väen vängällä tapella biologiaa (ja omaa sukupuolta?) vastaan. Kyllä tekin niistä aivopieruista joku päivä heräätte,tajuatte ettei sitä "su-vaitsevaisuutta" tarttekkaan suvaita vaan ajatella ihan ite.
Onkohan totta että on jo katunut sitä ja teki sen lähinnä sen kolarin takia?