Mitä herkkuja tai juomia sinulla on kisastudiota varten kun Suomi laittaa Ruotsin kanveesiin kotimatkalle? Lähetys alkaa klo 21!
Miten olet varautunut? Minulla irtokarkkeja.
Suomi voittaa Ruotsin 4-3. Välierässä hävitään Venäjää vastaan, mutta sunnuntaina Tsekkejä vastaan juhlitaan pronssia.
Kommentit (19)
Suomi lähtee kolmanteen erään 5-1 johdossa Kaapo Kakon hat-trick siivittämänä, päätyy häviämään 6-5 varsinaisella peliajalla.
Perus :)
En edes kestä katsoa kun tietää miten tässä tulee tapahtumaan..
Ekan erän turpakäräjiä voi kattoa pähkinäsekoituksen voimin, sitten nukkumaan..
Ei voita Suomi tänään. Varma tieto.
Kyllä jännittää, Ruotsi on niin ylivoimainen. Mutta pieni sisukas Suomi taistelee.
Onhan tuota muutama oluttölkki, sipsejä, ja tehdään vanhanaikaisia lämpimiä voileipiä,
saunan jälkeen.
Pitäähän tuo ottelu katsoa, vaikka Suomi häviäisikin, hyvät on pelaajat meidän joukkueessa. Mutta aina joku voittaa, ja toinen häviää. Zemppiä Suomipojat!
Kuvitteletko, että koko Suomi katsoo, kun isot lapset siirtelevät kuminkappaletta jäällä. Ei kiitos minulle! Ei tarvita toisin sanoen myöskään herkkuja tai juomia. Suomen joukkueen alamäki alko häviöstä Saksalle. Maitojuna puksuttaa jo asemalla. Torilla ei tavata.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että koko Suomi katsoo, kun isot lapset siirtelevät kuminkappaletta jäällä. Ei kiitos minulle! Ei tarvita toisin sanoen myöskään herkkuja tai juomia. Suomen joukkueen alamäki alko häviöstä Saksalle. Maitojuna puksuttaa jo asemalla. Torilla ei tavata.
Niin no, jos jääkiekko ei kiinnosta, ei tarvitse kommentoida jääkiekkoaiheiseen ketjuun. Voi valita itselleen mieluisamman aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jännittää, Ruotsi on niin ylivoimainen. Mutta pieni sisukas Suomi taistelee.
Onhan tuota muutama oluttölkki, sipsejä, ja tehdään vanhanaikaisia lämpimiä voileipiä,
saunan jälkeen.
Pitäähän tuo ottelu katsoa, vaikka Suomi häviäisikin, hyvät on pelaajat meidän joukkueessa. Mutta aina joku voittaa, ja toinen häviää. Zemppiä Suomipojat!
Oih, sauna ja lämpimät voikkarit... Kuulostaa ihanalta! ❤
Tääh? Lukiko kukaan otsikon kysymystä? Vastaukset aivan vierestä. Mulla juustonaksuja ja limsaa.
Herkkuja ei ole. Iltapalaksi on sämpylöitä ja jugurttia. Suomen viimeisimpien pelien maalinteon "tehokkuudella" käy kyllä tänään kalpaten.
Vierailija kirjoitti:
Tääh? Lukiko kukaan otsikon kysymystä? Vastaukset aivan vierestä. Mulla juustonaksuja ja limsaa.
Paha kertoa herkuistaan, kun sellaisia ei ole. Kaikki eivät katso jääkiekkoa sipsipussit yms. seuranaan.
Taidan katsoa yhtä elokuvaa. Mainostauolla saatan vilkasta paljonko peli on. Pidän jellonille peukkuja vaikka suomen joukkueen pitäs olla ahmat.
Jos pari bisseä kietois... tuli voitto tai ei :)
En katso ottelua. Katson tuloksen aamulla netistä.
Kyllä! Kisastudio herkkuineen valmiina :) On karkkia, sipsiä, valkkaria, olutta, lämpösiä leipiä jne. Ja Suomi voittaa tänään 3-2 ! Ja mikä parasta, Antsa selostaa tänään kolmosella. Ihanaa ja jännää kiekko iltaa kaikille jotka kiekosta ymmärtävät :D
APn ennustus meni aika nappiin:
"Suomi voittaa Ruotsin 4-3. Välierässä hävitään Venäjää vastaan, mutta sunnuntaina Tsekkejä vastaan juhlitaan pronssia."
Jatkopelien ennustekin on todennäköinen kuin mikä!
Ennustus: MörköMarkon tehot 3+1 illan ottelussa.