Miksi en osaa pitää suutani kiinni?
Tänään töissä puhuin sivu suuni, kun ystäväni on jäämässä sairaslomalle eikä ollutkaan vielä ilmoittanut pomolleen (kyseessä kesätyö). Minä sanoin asiasta toiselle pomolle (en siis sanonut jäävän sairaslomalle vaan että ei ole tulossa töihin). Nyt pelkään että tämä jotenkin kostautuu minulle kun tieto meni eteenpäin. Entä jos jotenkin ymmärsin ystäväni väärin ja olikin aikonut mennä töihin ja sitten saada palkallisen sairasloman? Eiväthän pomot voi ottaa tätä poissaoloilmoitusta huomioon tarkistamatta tältä ystävältäni? Hävettää ja ahdistaa jos nyt jotenkin pilasin ystäväni kuviot. Ja tämä hänen esimiehensä tuli noin 30 min sen jälkeen kun olin asiasta maininnut sanomaan että olisi yksi työpaikka vapautunut kesäksi, onko tuttuja halukkaina tulemaan töihin........... eli ilmeisesti tieto on ainakin jotenkin kulkeutunut tälle toiselle pomolle....
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Voi sinä Papupata!
Tiedän!
No ei ne voi sinun sanaasi uskoa että toinen ei ole tulossa!
Älä vastaisuudessa puutu muiden asioihin. Jokainen selvittää sairaslomansa itse pomoille,
ei se sinulle kuulu mitenkään.
Sama.. otin sitten tavaksi olla aina hiljaa etten vahingossakaan sano mitään typerää. Silti aina välillä tupsahtaa suusta jotain typerää kun joku kysyy jotain.. ärsyttää erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sama.. otin sitten tavaksi olla aina hiljaa etten vahingossakaan sano mitään typerää. Silti aina välillä tupsahtaa suusta jotain typerää kun joku kysyy jotain.. ärsyttää erittäin paljon.
Joo, tätä huomaan itsessänikin....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaisuudessa puutu muiden asioihin. Jokainen selvittää sairaslomansa itse pomoille,
ei se sinulle kuulu mitenkään.
En sairaslomasta sanonut mitään juurikin tarkoituksella, ei se muille kuulu. Ärsyttää että edes avasin suuni ylipäänsä.
Ap
Luulin että et osaa hengittää nenän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että et osaa hengittää nenän kautta.
Heh heh
Opettele olemaan vaikka ihan hiljaa. Ja hyvä muisti sääntö että pidä huoli vain omista asioista. V**tu mikään ei ärsytä niin paljon kuin tuollaiset hölöttäjät jotka ei osaa olla hiljaa ja omaa pakkomielteen puuttua toisten asioihin.
Niin tiedän että tuo oli hölmösti tehty. En kuitenkaan pahaa tarkoittanut, vaan kommentoin jotain siitä että heillä on työntekijäpula......
Ap
Voi sinä Papupata!