Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun esimiehet juoruaa sairaslomatodistukset

Vierailija
23.05.2019 |

Olet sairaslomalla ja toimitat sen jälkeen sairaslomatodistuksen esimiehelle. Esimies sitten juoruaa tämän sisällön koko työpaikalle. Reilua? Minusta sairaslomatodistusten syyt ei kuuluisi työpaikalle muuta kuin siinä tapauksessa, että syy liittyy suoraan työhön. toki sairaslomatodistukset kirjoitetaan usein ympäripyöreästi, mutta silti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita esimiehen esimiehelle. Saa varoituksen.

Vierailija
2/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun gynekologiset leikkaukset oli kerrottu koko työporukalle. Ei se salaisuus ollut, mutta olisin voinut itse kertoa keille haluan. Ei ole esimiehen tehtävä juoruta kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no noinhan siinä usein käy. minusta tosi outo käytäntö että noita joutuu toimittamaan työpaikalle, koska eihän yleensäkään terveystiedot ole "vapaata riistaa". ja työntekijä on riippuvuussuhteessa esimieheen, joten tuosta juoruamisesta on käytännössä vaikea valittaa.

Vierailija
4/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mun gynekologiset leikkaukset oli kerrottu koko työporukalle. Ei se salaisuus ollut, mutta olisin voinut itse kertoa keille haluan. Ei ole esimiehen tehtävä juoruta kenellekään.

Veikkaan esimiehesi olevan nainen.

Vierailija
5/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehesi syyllistyy asiakirjarikokseen. Salassapidettäviä henkilökohtaisia lääkärintodistuksia ei voi esimiehesi jättää edes avoimena omalle työpöydälleen. Asiasta on olemassa Suomessa oikeuden päätöksestä ennakkotapaus.