Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin parisuhteessa

Vierailija
23.05.2019 |

Kuinka paljon olette arki-iltoisin yhdessä kumppaninne kanssa? Eli teette jotain yhdessä tai että olette edes kotona yhtäaikaa. Meillä normaalina arki-iltana näen miestä töiden jälkeen joitakin minuutteja. Mies hermostuu kun yritän puhua asiasta, että haluan viettää vähän enemmän aikaa yhdessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen töistä 18-20 välillä, laitan ruokaa ja syödään yhdessä, katsotaan samalla uutiset ja vaihdetaan kuulumiset. Sen jälkeen minä joko nappaan kirjan ja istun sohvalla lukemassa ja mies korjaa astiat ja laittaa ruoanloput kylmään ja tulee viereen katsomaan televisiota, tai sitten hoidellaan iltajutut ja mennään yhdessä sänkyyn lukemaan. Minulla soi kello noin kuudelta aamulla enkä enää nykyisin jaksa pitkään lyhyillä unilla, joten pyrin nukahtamaan 23, viimeistään 23.30 aikoihin.

Vierailija
2/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee kotiin, syö ja menee tietsikalle, ipadille tmv. Ei puhuta juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee kotiin, syö ja menee tietsikalle, ipadille tmv. Ei puhuta juuri mitään.

Miksi olette yhdessä?

Vierailija
4/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa ei vietetty yhteistä aikaa oikeastaan ollenkaan. Ei suostunut mihinkään yhteiseen. Yhdessä olimme 20 vuotta ja koskaan ei vietetty hotelliyötä yhdessä eikä ole käyty elokuvissa muuten kuin lasten kanssa katsomassa lastenelokuvia. Kaikki ehdotukseni yhteisistä kävelylenkeistä ja treffeistä oli ei. Mitään ei itse ehdottanut. Hänen oma harrastuksensa vei aikaa paljon.

Kateellisena kuuntelin ja katsoin, kun tuttavat tekivat yhteisiä juttuja pariskuntana ja perheenä. Itse reissasinkin lasten kanssa keskenään.

Onneksi takana tuo. Nyt on suhde, jossa on vietetty mökkiaikaa, hotelliaikaa, käyty ravintoloissa, kävelty ja ulkoiltu muutenkin, kalastelty ja vaikka mitä. Elämä on ihanaa.

Vierailija
5/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä mitään yhdessä, jos ei sitä lasketa että istutaan hiljaa pitkän sohvan eri päissä toljottaen telkkaria tai mobiililaitetta.

Tosin silloin kun haluaisin olla yksin, tuppautuu hän seuraani ja höpöttelee omiaan tai istuu vaan tuppisuuna.

Vierailija
6/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden vuoksi meillä on yhteistä aikaa vähän, senkin yleensä vietämme sohvalla istuen kumpikin oman kännykkänsä parissa. Yritin puhua aiheesta miehen kanssa, hetkeksi aktivoiduimmekin oikeasti tekemään jotain erityisesti viikonloppuisin kun aikaa olisi, mutta nopeasti se taas unohtui. Ihan kivasti se menee kämppiksinä näinkin, mutta jotenkin haluaisin enemmän.