Mitkä ihmeen kuravaattet...
olis kestävät, vai onko sellaisia olemassakaan?
Housut ja hanskat (Rukka) on ollu käytössä alle 10 kertaa. Housuissa on reikiä ja kurahanskojen alla olevat lapaset aina litimärät.
Eikä niillä ole mitenkään erityisen paljon edes möyritty. J
Olisko jollain vinkkiä...
Kommentit (5)
koska toi ei ole normaalia.
Tein samasta asiasta valituksen kun edellinen vastaaja ja saimme uudet kurahousut.
Nyt lähtee nää udetkin kurahousut Rukalle kun jalkalenkit muutaman käyttökerran jälkeen rikki.
Aina kannatta yrittää, mieluummin kun ostaa uudet ja kalliit.
Jotenkin oon niin kypsyny noihin Rukan kamppeisiin. Olisko jotain muuta merkkiä mikä kestäis?
Meillä kyllä tahtoo olla sama ongelma noiden kuravaatteiden kanssa. 5-vuotias nuorukainen kun rymyää sellaisissa tiheiköissä ettei tahdo mitkään kamppeet kestää.
Itse huomasin tuon saman ettei Rukka-kamppeet tahdo kestää tai kestää huonommin kuin esim. H&M:n kurikset ja sellainen ihan halppiskaupasta (Kuljun kartano Lempäälässä) ostettu merkki kuin 2Way. H&M:n kurakamppeet ovat kyllä liki Rukka-asujen hinnoissa, mutta ovat mielestäni kestävämpää materiaalia. Parhaimmat omasta mielestäni olleet nuo 2Way:n kurahousut ja takit ja jopa hanskat. Tosin ostin kahdet 2Way:n kurahanskat, toisista (tummansinisistä) tuli vesi sisälle, mutta sähkönsiniset pitävät vettä hyvin ja ovat kestäneet. Ja mikä minusta parasta, esim. nuo 2Wayn kurahanskat maksat pari euroa ja kurahousutkin alle 8 euroa!
Kokeilehan.
Meillä sama ongelma viime syksynä, sitten sattumalta ostin stockalta heidän omaa merkkiä kuriksia ja hanskoja ja nämä ovat kestäneet todella paljon paremmin. Ovat järeämmän tuntuiset mutta ei kuitenkaan kömpelöt.
Suosittelen ja eivät ole hinnalla pilattu, haalarihuousut alle 10e ja hanskat alle 4e ja takki alle11e.
-MM-
Jos Rukan housut hajoaa noin nopeasti? Meillä aukesi muutaman käyttökerran jälkeen kurahousujen sauma, mikä oli selvä valmistusvirhe ja Rukan takuukorjaus korjasi. Saumat on tehty kuumasaumauksella ja olen kuullut muiltakin, että voi aueta, jos on saumausvirhe.