Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä voisin alkaa kirjoittamaan blogia surkeasta elämästäni

Vierailija
21.05.2019 |

Tänäänkin tapahtunut valtavasti paskoja juttuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko avata tilannetta?

Vierailija
2/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä myös. MIhin pitäisi ottaa yhteyttä? Pas*a päivä täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita mökin päiväkirjaan ne tyhmät sepustuksesi - poltan koko höskän saunan uunissa...

Vierailija
4/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista blogia lukisi? Joku masokisti? Mutta käännäpä se surkea elämäsi vahvuudeksi ja voimavaraksi, suuren kyllä on lukijoita.

Vierailija
5/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis päivittäin sattuu useita paskoja juttuja mm tänään esim mun veriarvot päin persettä, joudun lääkäriin. Mies sai kritiikkiä töistään ja hermostui siitä. Lapsi pelasi megahuonon pelin. Mies yskii jatkuvasti, vuosia yskinyt eikä ikinä parane. Lapsella meni koe huonosti. Siinä tämä päivä. Huomenna takuulla yhtä huono.

Vierailija
6/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis päivittäin sattuu useita paskoja juttuja mm tänään esim mun veriarvot päin persettä, joudun lääkäriin. Mies sai kritiikkiä töistään ja hermostui siitä. Lapsi pelasi megahuonon pelin. Mies yskii jatkuvasti, vuosia yskinyt eikä ikinä parane. Lapsella meni koe huonosti. Siinä tämä päivä. Huomenna takuulla yhtä huono.

Toivottavasti tämä ei ole ällöpositiivinen vastaus, mutta jos koittaisi ajatella vastoinkäymisiä mahdollisuuksien kannalta. Lääkärissä sinulle tarjotaan apua vaivoihin. Mies voi tilanteen salliessa ottaa kriteeristä oppia ja näyttää muille mihin pystyykään. Kaikilla urheilijoilla (?) tulee huonoja pelejä, kukaan ei ole jatkuvasti täydessä iskussa. Samoin kokeissa tulee pettymyksiä ihan kaikille, myös niille kympin oppilaille. Tsemppiä huomiseen, koita hemmotella itseäsi jollain pienellä!