Kun on kahden vapaa, minä päivänä tykkäät ottaa alkoholia?
Sinä päivänä kun työt loppuu ja vapaat alkaa (mun henk.koht suosikki), ekana vapaapäivänä vai jopa toisena vapaapäivänä vaikka seuraavana päivänä on jo työ? Vai kenties näinä kaikkina?
Kommentit (12)
Kumpanakin, ja myös tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Muutaman kerran vuodessa voin ottaa pari lasillista
Tätä ei nyt kysytty.
Ihan sama. En juo niin paljon, että se mitenkään vaikuttaisi seuraavaan päivään.
Kumpana vaan. Tai molempina. Tai ihan vaan minä päivänä tahansa. 1-2 lasillista viiniä ei minua hetkauta puoleen tai toiseen.
Yleensä sinä viimeisenä lomapäivänä. Siis sunnuntairutiiniin kuuluu istua terassilla tai olohuoneen paremmalla sohvakalustolla valkkarilasin kanssa. Noin kolmen aikaan iltapäivällä.
Yleensä kaikkina noina kolmena. Juon lähinnä viiniä, en oikein muuta, enkä juo niin paljon, että se vaikuttaisi seuraavaan päivään negatiivisesti.
Ap on alkoholisti. Normaalia ihmistä ei kiinnosta.
Otin juuri pienen hömpsyn. Työviikko meneillään, ei vapaapäiviä. Olen sellainen tissuttelija, saatan ottaa yhden pari kertaa kuusssa. Ihan sama mikä viikonpäivä.
Tosi harvoin käytän alkoholia, ja viimeksi olen ollut humalassa viitisen vuotta sitten
Eipä siihen vapaat vaikuta, tilannekohtaista, tosin todella vähäistä on alkoholin nautintani.
Ei kumpikaan. Muutaman kerran vuodessa voin ottaa pari lasillista