Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi asennot??

Vierailija
21.05.2019 |

Mitkä ovat hyviä seksi asentoja? T: ensikertalainen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti perus saarnaaja ja takaapäin myös nainen päällä toimii... Ainakin minulle ja suuseksiä ei pidä unohtaa sitä on hyvä olla puolin ja toisin

Vierailija
2/3 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat hyviä kunhan muistat, että ainakin kolme kertaa on syytä vaihtaa yhden yhdynnän sikana. Muuten tulee puuduttavan pitkä puolituntinen. Näin minun kumppanini on minua valistanut. Olin ennen häntä kokematon vaikka en neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama hyvä ja melko yleinenkin:

Lähetyssaarnaaja, nainen selällään jalat auki, mies päällä, hyvä katsekontakti ja läheisyyden tunne.

Takaapäin (kontillaan sängynreunalla, sängyllä, seisaallaan nojaten vaikka keittiön työtasoon)

nainen päällä, mies makaa alla, kasvot mieheen päin tai peppu mieheen päin. nainen voi säädellä tässä hyvin tahtia, syvyyttä ja liikettä. Jotkut naiset saa tässä asennossa helpoiten orgasmin.

Nainen vatsallaan, jalat auki, mies tulee takaapäin jalkojen väliin naimaan, miehelle erittäin kiihottava ja moni nainen keuu tätä siksi, että kalu osuu siinä helposti G-pisteen alueelle.

Turhan monta kertaa ei sitä asentoa yhdellä setillä kannata vaihdella, asentoa vaihdellessa saattaa mennä fiilikset ja vaikkapa sen orgasmin saanti siirtyy eteenpäin. Mieluummin suosittelen kokeilemaan yhtä tai max kahta asentoa yhdellä setillä ja hieman liikeratoja/asentokulmia vaihtelemalla löytämään kustakin ne herkullisimmat variaatiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi