Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessa parisuhteessa tuhoisa kierre - some aina läsnä ja pilaa suhteen

Vierailija
21.05.2019 |

https://www.hs.fi/teknologia/art-2000006112510.html

En pääse lukemaan, mutta jo otsikosta voi päätellä, että joillekin puhelin on nykyään kumppania tärkeämpi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmasti on joissain suhteissa.

Uskon että monissa suhteissa rasittaa myös se, että nykyään on melkein "normi" olla saatavilla mihin aikaan vain puhelimella. Ennen ei olisi tullut kuuloonkaan soitella esim. lapsiperheeseen klo 21 jälkeen, sillä jos lapset on saatu nukkumaan niin tietysti kaikki ymmärtävät, että silloin vanhemmat vihdoin ja viimein viettävät kahdenkeskistä aikaa. Tavallaan sellainen kunnioitus toisten yksityiselämää kohtaan on hävinnyt.

En nyt tarkoita, että minua häiritsee kun joku laittaa viestiä illalla. Minua häiritsee, että jos en vastaa viestiin niin silloin saatan saada kymmenen viestiä päälle tai toinen jopa soittaa. Ja asia on laatua, mitä kuuluu.

Ehkä nykyään ihmisillä ei ole samalla tavalla myöskään sietokykyä "ulkopuolisuuteen" samalla tavalla kuin ennen. Kun kaikki on kokoajan katseltavissa facebookissa ja instagramissa. Voin kuvitella, että monissa parisuhteissa sekin on ahdistavaa, jos toinen jakaa liikaa yhteisestä elämästä muille.

Vierailija
2/3 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni turhauttaa kun miehellä ja minulla on aina puhelin kädessä, ei ehkä juuri somen takia mutta kuitenkin. Mitään ei puhuta, kumpaakaan ei oikein kiinnosta. Olen yrittänyt ottaa asian esille, mutta mies ei näe mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän