Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tunnistanut tuttuasi täältä tai että itsestäsi puhutaan?

Vierailija
21.05.2019 |

Minä tunnistin kerran kun veljeni vaimo puhui minusta. Olivat olleet meillä edellisenä iltana ja jotain valitti lapsistani tai oikeastaan äitiydestäni. En muista enää tarkalleen mitä asia koski mutta jotain mitä hänen mielestään tein väärin. Hänen kertomat jutut mätsäsivät kuitenkin niin tarkkaan että olen varma että se oli hän. Yritin itsekkin laittaa tuulta purjeisiin kyselemällä häneltä lisäkysymyksiä (esiintyen jonain randomina) mutta muistaakseni keskustelu ei oikein siitä hirveästi edennyt, muita keskustelijoita ei siis juurikaan tullut. En ole tätä veljeni vaimolle kertonut kun näemme vain pari kertaa vuodessa emmekä ole läheisiä. En myöskään loukkaantunut koska hänen väittämänsä olivat hölmöjä. Siitä olen iloinen että hänkin paljastui av-mammaksi! Hän on juuri sellainen josta ei tätä päällepäin uskoisi! :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä "vauvalle nimi"-ketjussa  ap oli selvästi meidän esikoisen kummitäti. 

Vierailija
2/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan palstan ajalta paljastin itseni joskus kun ääneen vahingossa kommentoin jotain muka-hauskaa juttua "reps kops".

Auts. :/ :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tunnistamiset taitaa olla kuvitelmaa yleensä. Myös aloittajalla. Jotkin asiat ja toimintatavat on ihmeellisen yleisiä.

Vierailija
4/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ap:sta puhutaan. Joka ketjussa.

Vierailija
5/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tunnistamiset taitaa olla kuvitelmaa yleensä. Myös aloittajalla. Jotkin asiat ja toimintatavat on ihmeellisen yleisiä.

Mahdollista tämäkin. Mutta myös ihan yhtä mahdollista että oli veljeni vaimo. Who knows. Aikamoinen yhteensattuma kyllä jos ei hän ollut. Ap

Vierailija
6/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä "vauvalle nimi"-ketjussa  ap oli selvästi meidän esikoisen kummitäti. 

Kommentoiko hän jotenkin negatiivisesti nimeä vai kyselikö tyyliin ehdotuksia?

Vierailija
7/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko paniikki että joku tuttusi on tunnistanut sinut haha

Vierailija
8/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin että lapseni lastentarhanopettaja kerran alkoi puhumaan (jonkin asian yhteydessä) jostain hauskasta jutusta josta oli juuri lukenut ja rupesi miettimään että missähän se oli.. Muistin itse juuri lukeneeni edellisenä iltana tästä jutusta av-palstalta ja mielestäni tämä lto sitten yhtäkkiä muisti että täältä hän sen luki ja äkkiä vaihtoi puheenaihetta hah. Lapseni lto on siis av-mamma

Vierailija
9/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla ja kaverilla oli sanaharakkaa ja tein tänne ketjun asiasta selvästi muuttaen yksityiskohtia. Ei mennyt kauaa kun kaverilta tuli viesti että miksi mustamaalaan häntä palstalla. Tuon jälkeen olen palstaillut hyvin skeptisesti ja miettinyt mitä kaikkea paljastan itsestäni.

Vierailija
10/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Tai itseni vain kerran. Entinen ystäväni puhui minusta pahaa. Harmitti monta päivää. Varsinkin kun omasta mielestä tilanne oli tietenkin mennyt aivan eri tavalla kuin hänen tekstissään.

Toisen kerran tunnistin työkaverini. Olemme perhepäivähoitajia ja hän kertoi lahjasta jonka oli hoitolapselta saanut. Olin samana aamuna lukenut täältä aloituksen, jossa äiti kertoi mitä lapsi vie hoitajalle lahjaksi ja mietti olikohan hyvä lahja. Oli pakko vastata että kyllä, työkaveri kehui lahjaa minulle ja oli siitä todella iloinen. Ja aivan varmasti oli kyse samasta ihmisestä, niin moni yksityiskohta sopi yhteen.

Vierailija
11/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku mainitsi perheemme lasten nimet kun ehdotettiin nimiä tietyn tyyppiseen perheeseen, ei tiedä kuka tutuista oli kommentoinut :)

Vierailija
12/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut itseni. Olen anoppi, jonka miniä täällä kertoo muunneltua totuutta. Tietyt yksityiskohdat aina paljastavat. Värittää tarinat mieleisekseen. Tämä on varma tieto, koska facessa on samat tarinat. Tiedon olen saanut sukulaisilta.

Vierailija
13/13 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että jokainen ketju käsittelee minua ja elämääni. Välillä vain yritetään muokata juttuja niin, etten huomaisi ja tunnistaisi.