Rahanlainaus sukulaisten kesken
En suosittele. Jos lainaa ei saa pankista, ei ole luottokelpoinen henkilö. Ei mulla muuta.
Kommentit (9)
No en lainaisi todellakaan. Omalle äidilleni voisin lainata koska tiedän että hän maksaisi takaisin. Velkakirja kyllä tehtäisiin.
voisihan sitä lainata, kunhan hyväksyy sen ettei antamiaan rahoja näe enää koskaan.
Toki voi lainata sillä summalla millä raaskii takapuolensa pyyhkiä.
Lähisukulaiselle kuten omalle äidille tai omalle lapselle voin ANTAA rahaa sen verran kun olen valmis häviämään tilanteessa jossa lähisukulaisella on akuutti rahantarve.
Kerran lainasin kaverille rahaa ruokaan, ja ei mennyt montaa tuntia niin fb:ssä oli kuva sen ostamasta uudesta grillistä (tosin halpa pallogrilli mutta silti). Tais mennä mun lainaamat rahat sen grillin ostoon, eikä muuhun. En lainaa enää.
Voisihan sitä jollekulle josta ei tykkää ja preferoi ettei näyttäyisy enää missään koskaan. Muistuttaa aina ennen tapaamisia jossain mummolassa että tuo raat korkoineen. Ei taatusti tule ilmestymään.
Taas ysi syy pistää paperille ja ehtoihin +10%/viikko tjsp. Kasvaa jo 20e nopeasti satojen tuhansien eurojen arvoon.
Omalle (aikuiselle) lapselle voi lainata koska mitä järkeä maksaa korkoa pankille. Olemme lainanneet ja ei ole ollut takaisinmaksussa ongelmia. Muille ei lainata.
Lapselleni antaisin rahaa, en lainaisi. Pl. tietenkin huumeet yms. Miksi suotta lainaisin, kun perii minut kuitenkin.
Maksettu on sukulaisten laskuja ettei meinaan jälkipuheita.
En lainaa rahaa kenellekään yksityishenkilölle. Oli sitten sukua tai ei. Se että pyytävät on todella osoitus siitä, että eivät ole luottokelpoisia. Enkä puhu nyt mistään satasen vipeistä, vaan tuhansista ylöspäin.