mies nauroi mukana kun äitini miesystävä vähätteli minua
Olimme käymässä viikonloppuna äidilläni ja minä laitoin äitini kanssa ruokaa. Sitä seuratessaan äitini miesystävä huomautti että aika isoja ovat kasvikset salaatissa, eikä näillä "maalaistytön käsillä" pysty hienoa jälkeä tekemään! Hän on vanha ja ulkomaalainen, ei mitenkään hienotunteinen eikä yleensä naisia arvostava, mutta tuo oma mieheni nauroi mukana! Että pisti vihaksi! Nyt hän ei ymmärrä miksi olen pahalla päällä. Kylöä voivat ihmiset olla törkeitä!
Kommentit (32)
Jos olis ollut jääkaapissa Piltti-purkki, olisihan sen voinut hänelle ojentaa.
Kiva arvostella vierestä kun naiset hoitaa työt.
Pappa varmaan hoiti sitten tiskit?
En itse tykkää,että salaattia ei saa syötyä pelkällä haarukalla.Suomalainen tapa tehdä tomaateista jättipaloja tai laittaa kirsikkatomaatit kokonaisina on oikeasti outo.Ehkä miehesikin ajattelee näin ja on iloinen kun appiukkosi sai asian sanottua sulle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuliko äitisi tilanteen ja jos nin miten hän suhtautui, miksi antoi puolisonsa pilkata sinua? Miten tuon miehen naisten vähättely muuten ilmenee ja vähätteleekö hän myös äitiäsi? Sika tollo muuten pitää olla jos maalaisiakin vähättelee.
Kuuli, ja hän ei tuollaisesta välitä. En tiedä tarkalleen mitä kaikkea ukko sanoo mutta he käyvät usein hyvin nopeita riitoja keskenään, venäjäksi huutaen, niin en ymmärrä enkä ole äidiltänikään kysellyt.
Opettele pilkkomaan salaatti pienemmäksi sitten
Onhan se jälkikäteen helppo miettiä mitä näppäriä vastapalloja ois voinut syöttää takas. Tilanteessa helpommin mykistää ja loukkaa, erityisesti jos osutaan sellaiseen aiheeseen, joka on itselle arka.
Mitä miehet sanoi, kun keskustelitte asiasta?
Olisin nauranut mukana, vai onko sulla oikeesti jotain motoriikkaongelmaa?
Olisit sanonut ettei se salaatti hänelle ole. Teit sen itsellesi. Mistäs saatas sulle....
Olisit ottanut huumorilla. Minusta tuossa ei ollut mitään erityistä. Olen seurustellut ulkomaalaisen kanssa ja hänen perheessään heitetiin ihan kunnolla herjaa eikä kukaan siitä suuttunut. Se oli vaan heidän tapansa.
Teillähän on mehenne kanssa usein tapana naureskella muille. Eikö ollutkaan yhtä kivaa olla kerrankin itse kohteena?
Tai sen käden sinne. :DD