Opiskeleeko MT lentoemoksi?
Opiskeleeko MT lentoemoksi, eikö siitä pitänyt tulla kätilö?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Maisa aina kiinnostaa, onhan hän yksi kuuluisimmista naisistamme M. Aito-lehden jälkeen. Maisa opiskellee lentokonetarjoilijaksi, koska silloin voi olla aina lähellä paljon lentävää miestään?
Tottakai kiinnostaa!Julkkiksista on kiva juoruta
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että lentoemäntä on ollut maisan todellinen salainen haaveammatti koko ajan. Nyt vaan sattui pääsemään vasta haluamaansa koulutukseen. Hoitajan ammattikin kiinnosti varmaan jossain välissä mutta nyt tärppäsi tuossa. Onko siinä nyt sinänsä mitään outoa että moni ala kiinnostaa?
Tuli semmoinen kuva, että nyt on elämäntehtävä löytynyt, kun niin paljon hehkutti niitä hoitsuopintoja joka välissä....
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että lentoemäntä on ollut maisan todellinen salainen haaveammatti koko ajan. Nyt vaan sattui pääsemään vasta haluamaansa koulutukseen. Hoitajan ammattikin kiinnosti varmaan jossain välissä mutta nyt tärppäsi tuossa. Onko siinä nyt sinänsä mitään outoa että moni ala kiinnostaa?
Katsotaan nyt, että miten kauan jaksaa tehdä, sekin kun on työtä.Sitten voi aloittaa vaikka kosmetologiopinnot ja hehkuttaa niitä.
Hyvä kun lopetti joitain hommat kun ei ollut tosissaan.Piti vaan saada hyviä Instakuvia
Eiköhän ole rakentanut aika tarkkaan tätä uraansa, ottanut selvää, että lähi/sairaanhoitajana on paremmat mahikset päästä lentoemäntäkoulutukseen. Nyt sitten tärppäsi. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä, että miksi pitää julkisuudessa niin kauheasti hehkuttaa.Noloa on kun ei sitten teekkään niin
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole rakentanut aika tarkkaan tätä uraansa, ottanut selvää, että lähi/sairaanhoitajana on paremmat mahikset päästä lentoemäntäkoulutukseen. Nyt sitten tärppäsi. Hienoa!
No näinhän tämä olisi, ellei hän olisi hehkuttanut itseään jonain uudelleensyntyneenä Florence Nightingalena, jolle hoitotyö on elämäntehtävä.