Miehen runkkaaminen
Kuinka yleistä on että mies haluaa naisensa runkkaavan itseään? Meillä mies haluaa aina välillä ennen nukkumista että runkkaan häntä. Olemme aina pimeässä silloin ja minä runkkaan miestä hänen vierestään ja mies vain makaa silmät kiinni ja fantasio selvästi jostain.ei ikinä tässä tilanteessa koske tai katso minua. On alkanut hiukan vaivaamaan tämä asia. Ja kun mies laukeaa alkaa nukkuminen.ei koskaan puhettakaan että voisin saada vastapalveluksen. On hiukan inhottavaa kun itseä panettaa edelleen ja toinen nukkuu onnellisena.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Juu antaa kyllä. Näissä tilanteissa ei selvästikkään halua koskea minua. Olen muutaman kerran tuota yrittänyt että siirrän käden omaan alapäähän mutta ei mies paljoakaan tee silloin ja homma loppuu miehen laukeamiseen.
N36
Tuo, että ei tee juuri mitään sinulle samanaikaisesti ei pitäisi olla mikään ihmetyksen aihe. Itse ainakin törmännyt moniin naisiin, jotka eivät pysty/halua miestä huomioida samanaikaisesti kun heitä tyydytetään. Keskittyvät niin kovasti omaan nautintoon, että miehen huomioiminen jäi. Miksei se voisi tapahtua myös toisin päin? Ja onko se oikeastaan huono asia, että pystyt tuottamaan toiselle sellaista nautintoa, että häneltä muu maailma unohtuu?
Asun maalla ja naapurin mies käy pissalla niin, että näen hänen toimituksensa. Joskus hän tyydyttää itseään samalla, kiihottavaa katsella. Onko yleistä?
Mitä jos istuisit kovettuneen päälle sanomatta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Asun maalla ja naapurin mies käy pissalla niin, että näen hänen toimituksensa. Joskus hän tyydyttää itseään samalla, kiihottavaa katsella. Onko yleistä?
Meillä Espoon OK-alueella se on kuulemma yleistä.
Meillä tehdään kuukautisten aikaan useasti noin kuin ap kertoi. Minä tyydytän mieheni käsin tai suihinotolla. Olemme keskustelleet asiasta ja nukuttaa kuulemma paljon paremmin. Ja pitänee paikkansa koska alle 5min toimituksesta mies on jo unten mailla eikä hyöri ja pyöri sängyssä. Muulloin harrastamme seksiä 5-7 kertaa viikossa.
Miehenä voin sanoo että nautin sairaasti jos nainen runkkaa mua.
Ei sitä joka kerta tarvii viedä loppuun mutta vaihtelu virkistää, samaa naisen lopouun runkkaamista haluan auka-ajoin tehdä naiselleni.
Toisaalta aika monesti mies törmää siihen miten hankalaa naista on lämmitellä innostumaan. Jos kokee ettei toinen ole innostunut seksistä ja siksi pyytää vain yksipuolisia käsitöitä. Miksi silloin huolehtisi toisen nautinnosta, varsinkin jos toinen ei omaa herännyttä kiinnostustaan tuo esiin? Eikö tuossa tapauksessa vähän ole oletuksena, että se toisin päin tyydytys tehdään sitten kun sitä toista kiinnostaa?