Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen runkkaaminen

N36
21.05.2019 |

Kuinka yleistä on että mies haluaa naisensa runkkaavan itseään? Meillä mies haluaa aina välillä ennen nukkumista että runkkaan häntä. Olemme aina pimeässä silloin ja minä runkkaan miestä hänen vierestään ja mies vain makaa silmät kiinni ja fantasio selvästi jostain.ei ikinä tässä tilanteessa koske tai katso minua. On alkanut hiukan vaivaamaan tämä asia. Ja kun mies laukeaa alkaa nukkuminen.ei koskaan puhettakaan että voisin saada vastapalveluksen. On hiukan inhottavaa kun itseä panettaa edelleen ja toinen nukkuu onnellisena.

Kommentit (27)

1/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako mies myös sinulle "oikeaa" seksiä? Voithan ohjata miehen jalkojesi väliin, jos sinuakin panettaa.

Vierailija
2/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu antaa kyllä. Näissä tilanteissa ei selvästikkään halua koskea minua. Olen muutaman kerran tuota yrittänyt että siirrän käden omaan alapäähän mutta ei mies paljoakaan tee silloin ja homma loppuu miehen laukeamiseen.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se vaan tuntuu välillä miehestä jotenkin paremmalta, kun saa vaan paineet pois.

4/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö myös niin, että sinua huolestuttaa mitä/ketä mies ajattelee toiminnan aikana?

Joskus silloisen avopuolison aikana tämä teki tätä samaa minulle. Useinkin hän oma-aloitteisesti tarttui minuun. Silloin en ajattelut muuta kuin sitä tilannetta.

Vierailija
5/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä käyttäisi ilmaisua huolestunut mutta ihmeissäni kyllä välillä. Enemmän ehkä vaivaa se tunne joka siitä itselle tulee kun huomaa että toinen ulkoistaa minut koko tilanteesta. Se tunne on kieltämättä aika karu. Se nyt on mielestäni aika selviö että minusta tuskin ne kuvat siellä luomien alla tuskin vilisee jos minut noin laittaa "sivuun" tilanteessa.

N36

Vierailija
6/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen, paremman vastauksen saanet mieheltäsi kun meiltä. Uskallatko kysyä? Voisithan ainakin kertoa, että on kurjaa kun sinä et saa mitään vaan tilanne loppuu, kun mies saa.

7/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa se hyvä puoli, että miehesi nauttii sinun kosketuksestasi eli haluaa olla kanssasi.

8/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pitää sinusta kovasti.nauttii silmät kiinni sun hyvästä käsihoidosta.hän ei ulkoista sua tilanteessa vaan nimenomaan haluaa sut sitä hänelle tekemään kun siitä niin pitää.jos ulkoistaisi niin hän tekisi sen itse eikä pyytäisi sua tekemään sitä.totta kai sun halut ja himot jää harmittavasti siinä tilanteessa sivuun mutta keskustelemalla asiasta että sinuakin haluttaa usein siinä tilanteessa voi hän tajuta sinuakin helpottaa tai jatkaa suoraan toimintaan sun kanssa.

Vierailija
9/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin huvittavaa välillä. Miehet jättävät naiset ilman orgasmia ja edes ajatus ei herää että olisikohan toinenkin halunnut jotain. Jos taas olisi toisin päin niin harvoin nainen saa orgasmin ja kääntää kylkeä ja pieraisee. Pitäisiköhän miesten opetella ajattelemaan pidemmälle kuin oman pipp*elin päähän

Vierailija
10/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ukko opi kouluttamalla ja nimenomaan palkitsemalla toivotusta käytöksestä, ihan kuin koirat, kanat, rotatkin oppii palkitsemalla kaikenlaista.

Eli siispä runkkaat hetken alkuun ja sitten tuumaat, että mun vuoro välillä ja että tultuasi annat oikein antaumuksella kättä? Tai jopa lupaat imuttaa terskaa (jos se siis sulle ok) samalla kun runkkaat, kunhan itse olet saanut?

Yksi voisi olla, että kun mies selällään, istut kasvojen päälle ja hän saa nautiskella sun pillun lipittämisestä samalla kun annat hänelle käsityön taidonnäytteen?

Vierailija
11/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nämä viimeiset kommentit erikoisia. En nyt lähtisi miestäni koiraan vertaamaan. Kyllä otan mielelläni suihin ja usein niin teenkin. Tässäkin kohtaa usein on aika yksipuolista tuo toiminta. Ehkä olen totuttanut liian hyvään.

N36

Vierailija
12/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas nämä viimeiset kommentit erikoisia. En nyt lähtisi miestäni koiraan vertaamaan. Kyllä otan mielelläni suihin ja usein niin teenkin. Tässäkin kohtaa usein on aika yksipuolista tuo toiminta. Ehkä olen totuttanut liian hyvään.

N36

No jaa, yritän vaan herätellä, että ei me ihmisen kovin paljoa erilaisempia olla motivoinnin suhteen, kuin muutkaan elukat (joka pojimmiltamme olemme kuitenkin, ehkä abstraktimpaa ajattelukykyä huomioonottamatta). Palkitseminen toimii todellakin. Ja kun ollaan elukoita abstraktimpia, myös lupaus tulevasta palkitsemisesta (tai erityislahjasta jos sitä sellaiseksi haluaa sanoa) toimii useille yksilöille.. 

Jos tuo elukkamaisuus jätetään pois, pointti oli kuitenkin siinä, että miksi et pyydä ensin tekemään itsellesi, kun tiedät jo valmiiksi että miehesi mielenkiinto koko seksiin todennäköisesti häviää lauettuaan?

Vierailija
13/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen te sitte suostutte. vedelköön ukko itte käteensä jos kerran mieli tekee.

n32

Vierailija
14/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihotu sinusta tai olet liian löysä.

Vierailija
15/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ainakin miehen mielessä tuossa on jonkinlainen alistusteema, häntä kiihottaa että sinä runkkaat "käskystä" hänet uneen.

Mutta jos asia vaivaa niin kenties olisi parempi jutella miehen kanss eikä ihmetellä täällä.

M

Vierailija
16/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän minä tietenkin olen asiasta hänen kanssaan koittanut jutella mutta mies ei ole kovin puhuvaa sorttia ja asiat vain jäävät aina auki.

N36

Vierailija
17/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä toisinaan käy niinkin, että vaimon lauettua, jos homma jostain syystä jää kesken, minä saatan joutua odottelemaan oman paineeni purkua esim. viikon päähän, ellen sitten hoida hommaa loppuun omin käsin. Ei ne naisetkaan aina kumppanin tarpeita ajattele 😢

Vierailija
18/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän minä tietenkin olen asiasta hänen kanssaan koittanut jutella mutta mies ei ole kovin puhuvaa sorttia ja asiat vain jäävät aina auki.

N36

Ehkäpä ne kielenkannat aukeaa herkemmin kun ilmoitat että käsi ei käy ennenkuin kunnolla selitetty asia.

Vierailija
19/27 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ihan samasta asiasta kuin ap:n mies. On välillä todella mukavan tuntuista ja kiihottavaa, kun toinen vain hoitaa käsipelillä ja saa vain olla. Ihan turha pohtia mitä se toinen siinä silmät kiinni ajattelee, todennäköisesti ihan vain sitä miten hyvältä tuntuu.

Sinä mielessä harmi, että itsellesi jää halut päälle. Toisaalta voisiko ajatella, että pyytäisit joskus vastaavaa vastapalvelusta? Silloin, kun jää itse paitsi, voinee vaika vähän runkata sen toisen hoitamisen jälkeen.

Vierailija
20/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tehdään tuota samaa, paitsi, että minulle annetaan myös orgasmi jos haluan. Tuntuu ihanalta vaan nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän