Kuka uskaltaa mennä Islantiin?
Miten joku uskaltaa mennä Islantiin? Ei kai siellä paljon rikollisuutta ole saati terrorismia, mutta käsittääkseni luonnossa piilee elämälle vieraita voimia ja/tai olentoja. Itse todennäköisesti vajoaisin yliluonnollisen kauhun valtaan enkä enää olisi entiseni, joten en menisi Islantiin muutoin kuin pakon edessä. Eräs tuttuni on menossa sinne kesällä enkä ymmärrä, kuinka häntä ei edes kauhistuta ajatus. Ehkä jotkut vain eivät ymmärrä olla nöyriä tuntemattomien voimien edessä?
Kommentit (12)
Harhansa kullakin. Itse olen käynyt Islannissa parikin kertaa vajoamatta yhtään mikäänlaisiin tiloihin.
Mielenterveydeltään terveet voivat tehdä monia asioita.
En ymmärtänyt mitään. Onneksi täällä kotosuomessa ei ole mitään kansantaruja ja tonttuja saunassa.
Niin, se euroviisuedustajakin, hui kamalaa!
Se mikä on luonnossa, on luonnollista. Elämälle vieraat asiat ovat ihmisten pään sisällä.
Taas on katsottu liikaa telkkaria. Ei ne kaikki sarjat perustu todellisiin tapahtumiin.
Varsinkin nyt, kun valittua kansaa pilkkaamalla Islanti hankki päälleen Jumalan vihan.
Elämä on lähtöisin luonnosta, joten siellä ei voi piillä elämälle vieraita voimia/olentoja.
Jospa harkitsisit niitä lääkkeitä taas.
Muista ottaa lääkkeet säännöllisesti.
Uskallan kyllä. En ajatellut mennä puuhaamaan tietä menninkäisten asuinalueen läpi.