Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset haluaisivat tulla tyydytetyiksi?

Vierailija
23.05.2006 |

Dildolla, nuolemalla, isolla kalulla vai millä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olisi kiva jos mies edes joskus tulisi ja ottaisi vähän rajummin eikä aina olisi sama nyhverö jota saa suurinpiirtein potkia perseelle, että edes seksiin asti päästään...

Vierailija
2/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä, nuolemalla, sormilla... Ja mielellään tietysti monta kertaa ja monella eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa, eikä tartte pelätä lasten tulevan hetkenä minä hyvänsä ovesta, niin silloin ón ihanaa mennä pitemmän kaavan mukaan. Mä tykkään kauheesti siitä, kun härnätään kielellä kevyesti klitorista:vedetään häppärit sivuun ja kielellä pienesti kosketellaan. Se ei tunnu miltään, että työntää kieltä vaginaan! Myös herkkien alueiden suukottelu/hellä näykkiminen hampailla kiihottaa kauheesti (esim. nännit, korvat reiden sisäpinnat). Tykkään myös ottaa suihin silleen, että olen kontillani ja mies seisoo ja pitää hiuksistani kiinni ja imen ja hieron kiveksiä samalla. Myös se, että kun on kiihottunut ja mies härnää kovalla kullillaan vaginan suulla, mutta ei työnnä sisään, meinaa tehdä hulluksi!

Kun on oikein äärimmilleen kiihottunut molemmin puolin, niin sitten mies työntyy sisään ja nai rajusti (saan helpoiten orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa). Jos emme tule samaan aikaan, vaan saan aiemmin, niin käännyn kontilleen ja mies tulee takaapäin rajusti. Ah, ihanaa!

Usein tilanne on vaan se, että yhdyntämme ovat pikaisia ja pelkästään orgasmihakuisia (ei ennätä esileikkiä), ettei lapset yllätä esim. vaatekomerosta/vessasta/suihkusta. Kerran on yllätetty ja se oli tosi noloa...toivottavasti siitä ei jäänyt lapselle traumoja.

Vierailija
4/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään piehtaroida pedissä, silitellä ja paneskella.

Vierailija
5/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin oma viestini tuo edellinen! Pidän myös nuolemisesta ja tulen hulluksi kiimasta, kun härnääminen ja lämmittely kestää tarpeeksi kauan. En tykkää suoraan klittan ärsytyksestä kädellä, mutta kielellä hellästi lipominen ja samaan aikaan sormella kutittelu sisältä saa aikaan ekan orkun. Rakastan kaikkia asentoja, missä häpy on miehen saatavilla, parhaita selällään ja istuallaan miehen kasvoilla. Rintojen imeminen on taivaallista, jos ottaa kunnolla rinnasta kiinni mutta ei ime kuivasti pelkkää nänninnipukkaa. Nautin suunnattomasti suihinottamisesta itse ja se saa minut kuumenemaan entisestään. Leikittelen hellästi kalulla kunnes mies on räjähtämispisteessä ja sitten vasta otan tiukemmalla otteella orgasmiin saakka. Itse aktista pidän kaikissa asennoissa ja vaihtelen mielelläni asentoa ja paikkaa usein kesken rakastelun.

Vierailija
6/6 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarkoitin kyllä et toi edellistä edellinen (eli nyt sitäkin edellinen :))oli mun makuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän