Työpaikka Turussa, mistä asti jaksaa ajella töihin kun haluaisin muuttaa maalle, oikein jonnekin korpeen?
Onko Mynämäen takametsät liian kaukana? Tai Oripää? Saloon en halua, mutta joku Marttila, Koski? Sauvo?
Kommentit (24)
Rusko? Todella perämetsäinen paikka ja ajomatka Turkuun 20-40 min asuinalueesta riippuen.
No kyllähän tuossa on jo ihan kymmenen kilsan päässä melkoista korpimetsää ja peltotonttia. Rusko, Vahto, Lieto, Masku...
Sauvosta on ainakin tosi kätevä ajella Turkuun. Ja varsinkin Paimion perämetsistä. Motaria vaan posottelee.
Paattinen, eikös Lauri Tähkäkin siellä asustele nykyään...
Naantali. Muumilaakso on varsin himmeä maailma.
Vierailija kirjoitti:
Rusko? Todella perämetsäinen paikka ja ajomatka Turkuun 20-40 min asuinalueesta riippuen.
Jaa? No kyllä minä olen sieltä päässyt turkuun ihan kymmenessä minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Paattisella ole edes baariakaan.
Ei nyt ollut tarkoitus löytää paikkaa mahdollisimman läheltä vaan oikeastaan mahdollisimman kaukaa mistä vielä voisi ajella. Nuo Rusko, Paattinen jne ovat liian kaupunkia. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Vartti vähintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä päin Ruskoa asuu. Keskustasta ajaa tietenkin nopeammin kuin vaikka Vahdolta päin. Ne "landealueet" ovat kuitenkin enimmäkseen Vahdon suunnalla.
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa kannattaa pysyä kaukana sieltä.
Liedossa on monta kunnon maalaispaikkaa, esim. Tarvasjoki ja Yliskulma. Ajoa jonkinverran mutta sen kestää. Paimio hyvä, maaseutua motarin varressa. Kaarinan Piikkiössä myös korpipaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Paattisella ole edes baariakaan.
PaattiSILLA, terveisin kielipoliisi täl pualt jokke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Vartti vähintään!
Ei se mitään paskaa ole. Tietysti ajotaidottomat välillä sössii liikennevaloissa niin että saattaa varttikin mennä mutta kyllä Ruskolta ihan kymmenessä minuutissa Turkuun pääsee jos ei joudu tumpeloiden taakse valoihin.
Mynämäestä on yllättävän kepeä ajomatka Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ollut tarkoitus löytää paikkaa mahdollisimman läheltä vaan oikeastaan mahdollisimman kaukaa mistä vielä voisi ajella. Nuo Rusko, Paattinen jne ovat liian kaupunkia. ap
Tarkoitin ennemminkin Ruskoon liitettyä kuntaa Vahtoa, vai onko sekin liian kaupunkia?
Nousianen, Masku, Lieto