Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kivessyöpä - kivempi syöpä?
19.05.2019 |
Olenko ymmärtänyt oikein, että kivessyöpä on jotenkin "kivempi" syöpä kuin muut? Mihin tämä liittyy, tappaako se vähemmän sairastuneitaan? Miksi se on niin kiltti?
Kommentit (2)
Kivessyövässä on se "hyvä" puoli, että yhdelläkin kiveksellä pärjää suhteellisen normaalisti. Tilalle laitetaan proteesi, jota ei käytännössä juuri huomaa. Esimerkiksi suolistosyövän seurauksena ihminen saattaa joutua käyttämään loppuikänsä avannepussia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ajoissa hoidettuna on hyvin parannettavissa.