Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jostakin hauska katsoa toisen puhelimesta valokuvia?

Vierailija
19.05.2019 |

Siis enempää kuin ehkä kolmea tai viittä enintään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oikein.

Vierailija
2/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä oikein.

Sitä minäkin. Ja ihmettelen siksi, että niin monella on tapana esitellä kuviaan oikein kymmenittäin. Aina, kun nähdään! Ja siinä välissä vielä jakaa niitä joka somekanavan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hauska katsoa yhtäkään. 

Työnnetään naaman eteen kuvasarjoja lapsista, koirista, jopa itsestä. Ja niitä pitäisi sitten hymähdellen ja ihastellen selata. 

Olen ollut välillä tyly ja sanonut, etten halua nähdä.  Veemäisen ihmisen maineessa olen ja syystä. Mutta saapahan olla rauhassa pahimmilta. Yhtä kuvaa voinkin vilkaista, jos olen hyvällä tuulella. 

Vierailija
4/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävis mulle. Luulen näin, kun ei ole sosiaalisia kontakteja ollenkaan. Ja on ehkä vähän helpompi kuin se paljon puhuttu vanhan ajan diaprojektorisessio? (jota en sitäkään kyllä näin viisikymppisenä ole kokenut)

Vierailija
6/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään! 🙂

Vierailija
7/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hauska katsoa yhtäkään. 

Työnnetään naaman eteen kuvasarjoja lapsista, koirista, jopa itsestä. Ja niitä pitäisi sitten hymähdellen ja ihastellen selata. 

Olen ollut välillä tyly ja sanonut, etten halua nähdä.  Veemäisen ihmisen maineessa olen ja syystä. Mutta saapahan olla rauhassa pahimmilta. Yhtä kuvaa voinkin vilkaista, jos olen hyvällä tuulella. 

Hyvä tietää, ilmankos salaat omien lastesi ja pikkuisten ja koirien ja kissojen onnelliset kuvat, ehkä siulla ei niitä olekaan, koska olet noin omistushaluinen, ja et siedä toisen iloa.

Vierailija
8/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diaprojektorisessiot uuvutti, kaitafilmit menetteli

Vierailija
9/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin wt esitellä omia kuviaan kännykästä. On hienompaa esitellä järkkärillä otettuja oikeita valokuvia esim. valokuvablogissa.

Vierailija
10/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimelta ei mikään ole kiva katsoa, mutta sillä on kiva välillä soitella youtubea, lauluja joita ei ole itsellä levyllä tai keikkalauluja.

Vierailija
11/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään jos saan selata vapaasti.

Vierailija
12/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa katsella mun puhelimen kuvia.

Pettyvät ja kummastelevat, kun niitä ei ole yhtään.

En ole kovin innokas kuvailija.

Vierailija
13/14 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, jos niitä kuvia olisi edes jotenkin valikoitu. Mutta kun on samasta aiheesta sata samanlaista kuvaa, se tympii. Eikö ihmiset osaa deletoida? Mä käyn aina läpi kuviani ja jätän vain parhaat.

Vierailija
14/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei