Mitä elämässäsi tapahtui noin 7300 päivää sitten?
Kommentit (19)
Keväällä 1999 olin eronnut avoliitostani ja vietin villiä sinkkukautta satunnaisten suhteiden ja biletyksen merkeissä. Asuin ensiasunnossani ja olin ensimmäisessä vakituisessa työpaikassani. Suunnittelin ulkomaille muuttoa, mikä toteutuikin vuotta myöhemmin.
Olin työllisyyskurssilla. Viikonloput bilettelin mieheni kanssa.
Toiseksi viimeinen opiskeluvuosi oli päättymässä. Gradu oli valmis ja hyväksytty, sivuaineopintoja puuttui. Hiljaiseloa.
Kärvistelin viimeisiä kuukausia suhteessa silloisen alkoholisoituneen miesystäväni kanssa. Ero tuli onneksi vuoden loppupuolella. Olisi pitänyt erota jo paljon aiemmin.
Löysin kuusilehtisen apilan. Vuoden 1999 jälkimmäiseen puoliskoon mahtui ero ja kolme muuttoa.
Just muuttamassa ekaan omaan yhteiseen asuntoon nykyisen mieheni kanssa, syksyllä sitten odotinkin jo meidän nyt kesällä 19v täyttävää komeaa poikaamme joka valmistuu nyt kaksoistutkinnon turvin.
Muutin avomieheni kanssa pohjoisesta etelään kun sain töitä yhdestä arvostetusta lehdestä. Kävin katsomassa kahta asuntoa, toinen Helsingin Pitäjänmäestä, toinen Espoon Tapiolasta johon muutimme. Mies pääsi töihin puukaupan varastolle. Oltiin nuoria ja onnellisia. Vuosi 1999 on melkoinen ajan jakaja mun elämässä. Opiskelut oli loppusuoralla ja siirryin työelämään, oikeesti aikuisuuteen, kelpo veronmaksajaksi.
Asuin ulkomailla, mietittiin miehen kanssa ensimmäisen yhteisen asunnon ostoa. Oli kiva kesä.
Aika tarkalleen sanottuna panin yhtä paksua akkaa Lohjalla metsikössä.
Muistan sen kuin entisen päivän, kun eihän se tuntunut miltään vaikka odotukset oli kovat.
Olin melkein 18 vuotta. Odotin kesälomaa ja suunnittelin inrerrail-matkaa kaverini kanssa.
Olin pienen vauvan juuri 20 vuotta täyttänyt äiti. Elimme kahdestaa , koska lapseni isä oli kuollut. Oli alkamassa kaunis ja kuuma kesä.
Olin lopettelemassa neljättä luokkaa ja taidettiin käydä Ähtärin eläinpuistossa luokkaretkellä, jollen väärin muista. Kärsin molemmat bussimatkat pahoinvoinnista, ja paras muisto koko reissusta oli matkamuistomyymälä, josta ostin omalla rahalla leijonapenaalin ja leijonaimukuppikoristeen auton ikkunaan. Tuo karvainen penaali on nykyään miehelläni työkäytössä :)
Odotin jännityksellä ekaluokan alkua.
Muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle.
Pääsin seitsemänneltä luokalta