Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kielsi laihduttamisen

Vierailija
19.05.2019 |

Olen aina ollut hieman pyylevä ja nyt on viimeaikoina alkanut suuret löllörinnat ja yhteen hinkaavat reidet ahdistaa. Olen jo jättänyt herkuttelun vuodenvaihteessa (toki välillä syön herkkukakin, mutta harvemmin ja pienempiä määriä) ja laihtunutkin 8 kg. Vielä pitäisi 12 kg laihduttaa. Normaalipainoinen miesystäväni on ahdistunut laihtumisestani, ja onkin sanonut, että en saa enää yhtään laihtua, jos haluan pysyä suhteessa miehen kanssa. Tämän sanomisen jälkeen en enää haluaisikaan jatkaa, mutta mies on muutoin juuri sopiva minulle. Mitenhän tästä tilanteesta pääsisi eteenpäin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää vain olla kohtelias.

Vierailija
2/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat laihduttamista, ja jos mies lähtee, niin tervemenoa. Omistushaluisuudesta ja mustasukkaisuudestahan tuo kielii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että on olemassa miehiä, jotka tykkää hiukan pyöreämmistä? Aivan kuten on myös olemassa miehiä, jotka tykkää pääosin alipainoisista.

Vierailija
4/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen mamma siis olet?

Vierailija
5/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että miehet pitävät kaikkein eniten pyöreistä naisista.

Pyöreys ei tarkoita lihavuutta,

.

Laihat naiset ovat kauhistus miehille, ja surkealtahan ne tikkunaiset näyttävät.

Normaali paino on tietenkin ok!

Vierailija
6/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että sun löllörinnat ei kiinteiksi ketunnokiksi muutu vaikka laihtuisit. Tiedossa ennemmin tyhjät pussit🤪

Vierailija
7/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on terveysriski.

Vierailija
8/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nyt ole ongelma se, minkä näköisistä naisista mies sattuu tykkäämään, vaan tuollaisten uhkavaatimusten esittäminen. Minulle on aina ollut aivan selvä, että jos puoliso ikinä esittäisi jonkun "valitse x tai minä" -tyyppisen vaatimuksen, niin valinta kohdistuu poikkeuksetta x:ään, oli se kuinka triviaali asia tahansa.

Vierailija
9/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, jos koet sen tarpeelliseksi. Miehellä ei ole asiaan mitään sanomista. 

Vierailija
10/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut lähtöpainoa. On eri asia laihduttaa 20kg jos on 100kg tai 60kg. Ensimmäisessä mies on sika, jälkimmäisessä mies on vaan huolissaan mielenterveydestäsi.

Vierailija
11/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää lähtöpaino ja pituus. Monet täysin normaalipainoisetkin kokee että heillä on tyyliin 10 kg ylimääräistä, vaikka ei olisikaan. Siskoni esimerkiksi yrittää epätoivoisesti kokoajan laihduttaa vielä muutaman kilon, vaikka bmi on alle 19.

Toisaalta jos olit lähtiessä oikeasti ylipainoinen, etkä tavoittele alipainon rajalle kuihtumista, on miehesi reaktio täysin perseestä. Perseestä tuollainen uhkailu on tietty aina, mutta ymmärrettävää silloin, jos taustalla on aito ja realismiin perustuva huoli toisesta.

Vierailija
12/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että on olemassa miehiä, jotka tykkää hiukan pyöreämmistä? Aivan kuten on myös olemassa miehiä, jotka tykkää pääosin alipainoisista.

no ainakin seuranhakupalstoilla pyörivät miehet hakevat ainoastaan reheviä/kurvikkaita naisia. Hoikille/laihoille ei ole markkinoita. Ja ihan (hoikkana) naisena olen tehnyt tämän huomion.

Vierailija
13/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi joku läskifriikki/lihottaja?

Vierailija
14/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm pitkä ja lähtöpaino oli 86 kg.

Ap

Vierailija
15/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

Minä tuen sinua ja ihmettelen miehesi käytöstä. Tottakai saat laihduttaa, jos sinusta siltä tuntuu. Ja nyt kun olit laittanut kommenttiisi tuon pituus-ja painolukemat (lähtöpaino), teet aivan oikein, kun huolehdit terveydestäsi. Ennaltaehkäisemällä vältyt todennäköisesti diabetekseltä ja verenpainetaudilta. Tsemppiä sinulle!

terveisin myös 158cm pitkä nainen (painan 65kg ja koen, että itse mun täytyy pitää kunnostani huolta, ja liikkua sekä syödä oikein. Ei sitä kukaan muukaan puolestani tee).

Vierailija
16/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158 cm pitkä ja lähtöpaino oli 86 kg.

Ap

Laihduttamisen kieltäminen on mieheltä lähes murhayritys.

Vierailija
17/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on fetissejä joka lähtöön. enpä voi sanoa, että minä persevänä ja mahakkaana miehenä naisia juuri kiinnostaisin, perseeni pullottaa taaksepäin ja mahani eteenpän, naisten suurin turn-off ja suoranainen ällötys. jos joku nainen erehtyy minua katsomaan niin heti katsoo muualle. ei ole naisilla tämänlaisia fetissejä.

voinhan minäkin aina valehdella itselleni kehopositiivisuudesta mutta ei se ole miesten kohdalla realismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi