Kelan asiakaspalvelun koulutusprofiili?
Millainen koulutus mahtaa yleensä olla Kelan toimiston asiakaspalvelun henkilökunnalla?
Hoksottimien käytön kykyskaala vaikuttaa hommassa niin laajalle, että tulee mieleen, onko joukossa kovinkin vähän koulutettuja?
Kommentit (6)
Siis mitä tuo PS kuuluu tähän asiaan ja kysymykseen!
Häiriköt pois linjoilta.
Kelassa ei sosiaalialaa ammattilaisia ja se kyllä näkyy ja kuuluu. Ei mitään ymmärrystä asiakkaan ongelmiin, toisin kuin varsinainaisella sosiaalitoimistolla.
Kelalla suurin osa pelkkiä,toimistovirkaijoita, jotka tuijottavat pykäliä usein jopa halveksivat asiakkaita.
Koulutuksista en tiedä, mutta kaikki kohdalle osuneet miesvirkailijat on ainakin olleet huomattavasti selväsanaisempia ja käytännönläheisempiä, kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kelassa ei sosiaalialaa ammattilaisia ja se kyllä näkyy ja kuuluu. Ei mitään ymmärrystä asiakkaan ongelmiin, toisin kuin varsinainaisella sosiaalitoimistolla.
Kelalla suurin osa pelkkiä,toimistovirkaijoita, jotka tuijottavat pykäliä usein jopa halveksivat asiakkaita.
Etuuskäsittelyssä ainakin on kyllä aika suuri osa käsittelijöistä sosiaalialan ihmisiä ja se on Kelalla arvostettu koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelassa ei sosiaalialaa ammattilaisia ja se kyllä näkyy ja kuuluu. Ei mitään ymmärrystä asiakkaan ongelmiin, toisin kuin varsinainaisella sosiaalitoimistolla.
Kelalla suurin osa pelkkiä,toimistovirkaijoita, jotka tuijottavat pykäliä usein jopa halveksivat asiakkaita.
Etuuskäsittelyssä ainakin on kyllä aika suuri osa käsittelijöistä sosiaalialan ihmisiä ja se on Kelalla arvostettu koulutus.
Entä toimipisteiden rivivirkailijat? Heidän ammattitaidossaan vaikuttaa olevan hämmästyttävän laaja skaala..
ja sekin etteivät tunne tukimuotpja tai muutenkaan tiedä mistään mitään, ovat kai jotain yläasteikäisiä harjoittelijita