Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toinen teistä on kipeänä niin nukutteko silti samassa huoneessa vai välttelettekö toisianne ettei toinenkin sairastuisi?

Vierailija
19.05.2019 |

Siirtyykö mies tai sinä toiseen huoneeseen? Miten estätte ettei pöpöt tartu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä osapuoli siirtyy toiseen huoneeseen nukkumaan.

Vierailija
2/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa nukutaan tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se jo tarttunut.

Vierailija
4/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei tartuntaa välttääksemme nukuta erillään, mutta jos toinen on oksennustaudissa ja yötä myöten ravaa vessassa yrjöllä, niin eihän toinenkaan saa nukuttua. Eli sairas siirtyy pois häiritsemästä ja nukkuu patjalla olkkarissa. Samoin siirryin pois yhteisestä sängystä kun olin kovassa kuumeessa, nuhassa ja yskässä. Miehen piti kuitenkin jaksaa aamulla töihin. Jne. Mutta jos sairas ei häiritse, niin saa tietty olla omassa sängyssä.

Vierailija
5/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ei tartuntaa välttääksemme nukuta erillään, mutta jos toinen on oksennustaudissa ja yötä myöten ravaa vessassa yrjöllä, niin eihän toinenkaan saa nukuttua. Eli sairas siirtyy pois häiritsemästä ja nukkuu patjalla olkkarissa. Samoin siirryin pois yhteisestä sängystä kun olin kovassa kuumeessa, nuhassa ja yskässä. Miehen piti kuitenkin jaksaa aamulla töihin. Jne. Mutta jos sairas ei häiritse, niin saa tietty olla omassa sängyssä.

Meistä minä olen kipeänä ja olin siirtymässä toiseen huoneeseen, mutta mies sanoi että haluaa hoivata minua vieressään ja nyt mieskin on sairaana. :(

Vierailija
6/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on nukuttu samassa sängyssä, eikä mikään tauti ole silti tarttunut. Sitä paitsi se olisi todennäköisesti jo tarttunut ennen kuin oireet ilmaantuvat.

Vierailija
7/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sairas, menen vierashuoneeseen nukkumaan. En saa nukuttua yhtään siltä köhimiseltä ja kuorsaamiselta.

Jos minä olen sairas, mies yleensä nukkuu vieressäni.

Vierailija
8/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi se jo tarttunut.

Tartunnan saa yleensä ulkopuoliselta kuin omalta puolisolta.

Vierailija
9/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas laitetaan pihalle nukkumaan. Sääli on sairautta.

Vierailija
10/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kaiken se kestää, kaiken sen kärsii” sanottiin vihkivalassakin. Eli yhdessä nukutaan.

Vierailija
11/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja kun lukee, niin ei ole ihme, että koko perhe aina sairastaa kaikki saman taudin. Totta kai siirrytään kipeän ihmisen vierestä pois. En ymmärrä miten noro tulee muka aina kaikille, huolellisella hygienialla ja eri vessaa käyttämällä ei taudit tartu.

Vierailija
12/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudista riippuen. Itse olen puoli talvea räkätaudissa ja silti nukutaan samassa sängyssä, ei miestä haittaa eikä häneen juuri mikään tartu. Kun pääsiäisenä olin järkyttävässä paskataudissa niin nukuin vessassa kaksi yötä - käytännön syistä. Ripuli on ajatusta nopeampi...

Vierailija
13/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa, vaikka minulla on immuniteettia alentava lääkitys. Tarttuisi se muutenkin, jos niikseen. 

Vierailija
14/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun lukee, niin ei ole ihme, että koko perhe aina sairastaa kaikki saman taudin. Totta kai siirrytään kipeän ihmisen vierestä pois. En ymmärrä miten noro tulee muka aina kaikille, huolellisella hygienialla ja eri vessaa käyttämällä ei taudit tartu.

Mites, jos asutaan niin pienessä asunnossa, ettei ole sitä toista huonetta, johon voisi sairastuneen vierestä siirtyä, eikä varsinkaan sitä toista vessaa, joita sairastunut voisi käyttää?

Vierailija
15/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan yhdessä, paitsi jos se terve ei saa unta, niin siirtyy vierashuoneeseen.

Meillä on ollut ihan itsestäänselvyytenä ettei sitä sairasta nyt paiskata mihinkään vierashuoneeseen tai patjalle lattialle. Hänellä on tarpeeksi huono olo ilmankin. Annetaan levätä rauhassa ja katsotaan että on tarpeeksi juotavaa, nessuja, lääkettä yms. ja käydään välillä kyselemässä tarvitseeko jotain.

Vierailija
16/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja lisätään siihen vielä käsien pesemättömyys niin johan pöpöt jyllää. Yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme