Vinkki! Älä tuo vieraita miehiä kotiin silloin kun lapset on kotona!
Kommentit (20)
Silloinkaan ei kannata kun mies on kotona. Kiusallisia tilanteita seuraa siitäkin
Vinkkinä, älä yritä kontrolloida muiden elämää.
Minkälainen äiti käy hakemassa miehiä kotiinsa silloin kun lapset on kotona?!
Tapasin kerran tuttavamiestä hieman ennen lapsen nukkumaanmenoa. Oli keskusteltavaa.
Ap on varmaan juuri sellainen mies, awwww etkö ole vieläkään päässyt yli.
Ihan nainen olen ja itse tämän mokan tein! Oli tarpeeksi kiusallista aamulla jo ilman lapsiakin. Lapset tekivät tilanteesta vieläkin kiusallisemman!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ihan normaali 42v yksinhuoltajaäiti, joka kaipaa aina välillä s-seuraa. Satuin vain eilen unohtamaan, että ei ollutkaan lapsivapaa viikonloppu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ihan normaali 42v yksinhuoltajaäiti, joka kaipaa aina välillä s-seuraa. Satuin vain eilen unohtamaan, että ei ollutkaan lapsivapaa viikonloppu.
Ap
Unohdit, ettei ollutkaan lapsivapaa viikonloppu? Lähdit baarin, pokadit miehen, raahasit sen yöllä kotiisi, p.anitte äänekkäästi ympäri taloa ja sitten aamiaispöydässä iski tajuntaasi se, että lapset ovatkin kotona???
Vierailija kirjoitti:
Silloinkaan ei kannata kun mies on kotona. Kiusallisia tilanteita seuraa siitäkin
Komppi tälle. Sanoisin, että jopa kiusallisempaa kuin se, että lapset ovat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Unohdit, ettei ollutkaan lapsivapaa viikonloppu? Lähdit baarin, pokadit miehen, raahasit sen yöllä kotiisi, p.anitte äänekkäästi ympäri taloa ja sitten aamiaispöydässä iski tajuntaasi se, että lapset ovatkin kotona???
Sikajurrissa tuollaiset asiat saattaa unohtua. Classy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppi tälle. Sanoisin, että jopa kiusallisempaa kuin se, että lapset ovat kotona.
Se hyvä puoli kuitenkin ettei noin vierailijan roolissa tarvi jäädä aamulla notkumaan liikoja ja hymistelemään vaan voi poistua paikalta ripeällä tahdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Normaali ihminen ei unohda että lapset ovat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Normaali ihminen ei unohda että lapset ovat kotona.
Naispuolinen Kalle Tappinen! "häipyi muisto Saaran ja kaikki 12 lasta jäivät unholaan"
Ihan normaalia on, että pitää joskus tuulettaa kunnolla.
Olen kuullut tapauksista että sinkku on ajatellut menevänsä kuumille treffeille niin ovea on tullut avaamaan yllättäen lapsi...
Yhden perheenäidin mies tuli lasten kanssa yllättäen kotiin, kun äippä antoi minulle kurkkuun asti menevää oraalista hyvää olohuoneen lattialla polvillaan.
Vedin housut kiinni, ulos lähtiessäni eteisessä läppäsin miestä olkapäälle ja sanoin:
”Heps, läpsystä vaihto, sun vuoro!”
Poikamiehenä ollessani eräs nainen sanoi aamulla, että tyttären tytär tulee kohta kylään. Rupesinkin saman tien tekemään lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
H 0 R 0.
Aikoinaan villeinä poikamiesvuosina yksi hoito tuli vajaan vuoden vanhan tenavansa kanssa minun luokseni, kun miehensä oli reissuhommissa ja ei ollut saanut mistään lapsenvahtia.
No muksu leikki olohuoneessa sen aikaa, kun minä leikin äitinsä kanssa makkarissa.
Oletko sinä se mies?