Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viisikymppinen suomalainen mies ja annan sen näkyä ja kuulua!

Vierailija
18.05.2019 |

Minulla ei ole mitään tarvetta laittaa kynttilääni vakan alle, vaan otan rohkeasti tilan haltuuni ja annan mielipiteitteni ja elämäntapani näkyä ja kuulua.

Pukeudun kalliisti ja klassisen tyylikkäästi, ajan urheiluautolla, poltan sikaareja ja harrastan ihan mitä lystään. Tyttöystäväni on ulkomaalainen alle 30-vuotias kaunistus.

Tiedän että henkilöni, mielipiteeni ja elämäntapani ärsyttää erityisesti nuoria vihervasemmistolaisia naisia. Saan heiltä hyvin alatyylisiä ja törkeitä kommentteja. Nautin suunnattomasti siitä, että ärsytän puritaaneja. Puhallan sikaarin savut heidän naamalleen ja kohotan dompérignon-lasiani.

He ovat minulle ihan moidå!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli vaihteeksi. Tällä tavallahan konservatiivinen mies varmaan kuvittelee olevansa radikaali kapinallinen ja ennen kaikkea - toisten kadehtima. Se on se, mitä hän eniten haluaa, kaipaa, himoitsee - toisten kateutta. Tuo kateus pyörittää koko länsimaista kapitalistismia eli markkinataloutta. Nämä on niitä, jotka haluavat ja himoitsevat elintasokilpaa naapureiden kesken (myös naisoletetuista kilpaillaan, mitä nuorempi, kauniimpi ja mykempi, sitä parempi), ynnä muita kusemiskilpailua. Kuvitteellinen 'vihervassarihra' kyttää ja vakoilee tällaista miestä himoiten ja kadehtien - tosin vain tämän miehen päiväunissa.

Vierailija
22/34 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järkytyin tuosta "dompérignonin" latkimisesta. Se kirjoitetaan Dom Pérignon. Minä en kestäisi sellaisen miehen seuraa, joka pröystäilee tietämättä millä pröystäilee. Kaunistus kainalossa ja tarjolla samppakaljaa, huokaus. Meikämandoliini oli ihan että moidå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baitti näyttää uppoavan av:n vassarimammoihin :D

Vierailija
24/34 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on setämies Vaasasta :( Susiruma paskamaha.

Vierailija
25/34 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo komistus roikkuu Vauvalla lauantai-iltana. Kovin on menevää ja rehvakasta elämää. Minulla kahden taaperon äidilläkin on enemmän vipinää ihan täällä kotona.

Nyt mamma ei ole kärryillä. Naiset tulee alfoille kotia puhelinsoitolla. Kapakat on niin vanhaa

mies51v

Vierailija
26/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tytöt!

Luin nuo teidän kommentit aamukahvilla Skattan asuntoni partsilla. Osan käänsin ranskaksi tyttöystävälle. Hänestäkin ne olivat aivan helvetin hauskoja.

Me lähdetään nyt ajelulle kohti Hangööta, mut jatkakaa te mun ruotimista täällä palstalla!

Se on moidå!

PS. Tyttöystävä vilkuttaa uusi 5 ct:n timanttisormus vasemmassa nimettömässään!

Vierailija
27/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trolli vaihteeksi. Tällä tavallahan konservatiivinen mies varmaan kuvittelee olevansa radikaali kapinallinen ja ennen kaikkea - toisten kadehtima. Se on se, mitä hän eniten haluaa, kaipaa, himoitsee - toisten kateutta. Tuo kateus pyörittää koko länsimaista kapitalistismia eli markkinataloutta. Nämä on niitä, jotka haluavat ja himoitsevat elintasokilpaa naapureiden kesken (myös naisoletetuista kilpaillaan, mitä nuorempi, kauniimpi ja mykempi, sitä parempi), ynnä muita kusemiskilpailua. Kuvitteellinen 'vihervassarihra' kyttää ja vakoilee tällaista miestä himoiten ja kadehtien - tosin vain tämän miehen päiväunissa.

Kummasti niitä vihervassarinaisia on kuitenkin minun isossa mersussa huvittanut istua eikä iso energiasyöppö Espoon omakotitalo tunnu yhtään haittaavan miehellä. T: toinen vähän samanlainen mutta ei ulkomaista vaimoa

Vierailija
28/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dom Perignon kirjoitetaan näin ja sikari on ihan vain sikari.

Huom, oikea mies ei moottoroitua peniksenjatketta kaipaa ja hänellä riittää ilmaista naisseuraa, jota hän saa ihan omasta kulttuuristaan, koska äly kiehtoo älykkäitä naisia.

Sinunhan on pakko rahalla ostaa seurasi kielimuurin takaa, koska tolloutesi paista yhtä kirkkaasti kuin sisäkumisi 😂

Vierailija
29/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä ja sivistystä ei voi ostaa. Mutta melkoisen suuruudenhullu ja harhainen tämä persetrolli on tänään.

Vierailija
30/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tämä tulee nyt sinulle yllätyksenä... olet nainen et mies 😂

Vierailija
31/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti niitä vihervassarinaisia on kuitenkin minun isossa mersussa huvittanut istua eikä iso energiasyöppö Espoon omakotitalo tunnu yhtään haittaavan miehellä. T: toinen vähän samanlainen mutta ei ulkomaista vaimoa

Mistä sinä kenenkään puoluekannat tiedät (ai juu, kun ne karkasivat siitä sohvaltasi saatuaan selville, että olet tanokki).

Huomaan tekstistäsi sinut naisettomaksi persuksi, jolla lahoaa käsiin vanhemmilta peritty tasakattotönö ja ammatti on se, mihin järkesi himaa ripoen riittää: taksikuski.

Vierailija
32/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset psykoosit tulilla tänään palstan pers-jonnella.

Vierailija
33/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa tytöt!

Luin nuo teidän kommentit aamukahvilla Skattan asuntoni partsilla. Osan käänsin ranskaksi tyttöystävälle. Hänestäkin ne olivat aivan helvetin hauskoja.

Me lähdetään nyt ajelulle kohti Hangööta, mut jatkakaa te mun ruotimista täällä palstalla!

Se on moidå!

Hän ei petä, hän on sarjassaan jo huvittavan koominen. Karaatin lyhennys on ka ja tuo ct on cT, magneettivuon tiheyden yksikkö. Mitä ap sormus maksoi suunnilleen? Tiedän karaatin hinnat noin suunnilleen niin missä suuruusluokassa ollaan? :)

Vierailija
34/34 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa tytöt!

Se on moidå!

Hän ei petä, hän on sarjassaan jo huvittavan koominen. Karaatin lyhennys on ka ja tuo ct on cT, magneettivuon tiheyden yksikkö. Mitä ap sormus maksoi suunnilleen? Tiedän karaatin hinnat noin suunnilleen niin missä suuruusluokassa ollaan? :)

Englanniksi se on ct.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi