Mitä pidätte Alangon uudesta levystä?
Keskustellaan vaikka kappale kappaleelta. Oma tämän hetken suosikkini ehkä Transsioletettu tanssi.
Kommentit (12)
Voi harmi, en ole ehtinyt tutustua. Ismo on mun one and only Hassisen koneesta lähtien. Siitä on iloinen, et on uudella levyllä ilmeisesti palannut juurilleen. Mitä sä tykkäät, ap?
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, en ole ehtinyt tutustua. Ismo on mun one and only Hassisen koneesta lähtien. Siitä on iloinen, et on uudella levyllä ilmeisesti palannut juurilleen. Mitä sä tykkäät, ap?
Pidän kyllä. Yhtään sellaista rasittavaa vitsilaulua ei ole. Mutta ei myöskään yhtään sellaista heti iskenyttä ihastusta, kuin vaikka edellisen levyn Mikrokosmos tai Lintuperspektiivi. Hyvältä ja kiinnistavalta kuulostaa, ja kun pääsee keikoille kuulemaan, varmaan jotkuta kappaleet nousevat taas vielä enemmän suosikekseini.
Tässä on tosiaan kivasti kaikuja Hassisen Koneen ajoilta. T. 2
Mukavasti menevämpi kuin muutama edellinen.
Jotenkin tämä ei iskenyt. Harmi! Olin tosi innoissani, mutta ainoa kappale, mistä oikeasti pidin on Voi ei. Muista en oikein vaan saa kiinni. Ehkä pitää vielä tutustua useampaan otteeseen, mutta alkutuntumalta en oikein pitänyt.
Mutta ei se mitään, Ismo on siitä huolimatta edelleen ainoa suomalainen artisti josta todella pidän - aina vaan ei voi miellyttää kaikkia.
Se hänen Possessa esittämä kappale ei kolahtanut, jotenkin tuli Sielun Veljet mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Se hänen Possessa esittämä kappale ei kolahtanut, jotenkin tuli Sielun Veljet mieleen.
Mä aloin jotenkin Possea katsoessa pitämään siitä biisistä, vaikka ennen se ei oikein kolahtanut minuunkaan.
Minulla soi päässä Orjantappurakruunu.
alanko sukunimi taipuu näin: ismo alankon uusi levy
Vierailija kirjoitti:
alanko sukunimi taipuu näin: ismo alankon uusi levy
Ei muuten taivu. Ohi aiheen.
Olen nyt kuunnellut sen läpi pari kertaa, ja tykkään tästä enemmän kuin edellisestä levystä. Tällä hetkellä suosikkeja ovat Suomarssi, Vihaan Kalevalaa ja Ukkosenjumala Rauni.