Hei te ketkä aiotte äänestää Vihreitä EU-vaaleissa, ketä äänestätte?
Ja miksi?
Aion äänestää vihreitä mutta en haluaisi äänestää Heidi Hautalaa, haluaisin äänestää jotain nuorta / tuoretta ehdokasta. Tulokkaan pitäisi saada kuitenkin tosi paljon ääniä (ymmärtääkseni) joten josko tätä kautta voisi saada osviittaa kuka on saamassa ääniä / ketä kannattaisi äänestää?
Kommentit (28)
En todellakaan ole äänestämässä vihreitä.
aion äänestää sitä, joka lähtee tuonne pelkästään ääniharavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se turkulainen mies, entinen ministeri.
Minusta kaikkien vihreiden kannattaisi äänestää jotakin nuorta naista. Mua on alkanut Niinistö lähinnä ärsyttämään, kun huomasi nuorten naisten äänivyöryn eduskuntavaaleissa, niin alkoi hirveä naisten mielistely.
Äänestän Huhtasaarta. Vihreät voi painua kompostiin.
Niinistö. Itse äänestän joko häntä tai Hautalaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole äänestämässä vihreitä.
Miksi sitten kommentoit ketjussa, jonka otsikossa lukee "hei te ketkä olette äänestämässä vihreitä...". Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Huhtasaarta. Vihreät voi painua kompostiin.
Eivätkö persujen kannattajat ole lukutaitoisia? Otsikossa luki, "Hei te ketkä aiotte äänestää Vihreitä EU-vaaleissa" ja joku tulee oikeasti öyhöttämään, että minähän äänestän Huhtasaarta. :D Oi voi.
Äänestin jo. Heidi Hautala oli valintani.
Onko Junes Lokka Vihreiden listalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkien vihreiden kannattaisi äänestää jotakin nuorta naista. Mua on alkanut Niinistö lähinnä ärsyttämään, kun huomasi nuorten naisten äänivyöryn eduskuntavaaleissa, niin alkoi hirveä naisten mielistely.
Miksi ihmeessä äänestäisin pelkkää sukupuolta? t. Vihreä Niinistön äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä äänestäisin pelkkää sukupuolta? t. Vihreä Niinistön äänestäjä
Koska sukupuoli on tärkeämpi syy äänestää kuin ehdokkaan ajatukset.
Äänestin numeroa 146, suosittelen samaa kaikille Vihreiden äänestäjille.
Ite äänestin Olli-Poika Parviasta. Olin tänään toimitsijana kahestatoista viiteen vihreiden vaalimökillä ja myt on jalat kipeet 😅