Psykopaatin lokakampanjan kohteena - kokemuksia
Olen ollut jo pitkään psykopaatiksi epäilemäni ihmisen terrorin kohteena. Maineenpilaamista ja muiden ihmisten kautta välillisesti kiusattuna. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Kunnianloukkaussyytteen nostaminen olisi ihan turhaa.
Kommentit (47)
Se m.ikkelkö täällä avautuu? Projisoi vähän? Kun on niin kiusattu. Ja ihan ilman syytä, vähän on vain kidutettu ja tapettu...
Pääsin omasta psykokiusaajastani eroon kymmenen vuotta sitten, mutta vieläkin mahaa kääntää, kun muistan tyypin. Jouduin samalla pistämään välit poikki monen ihmisen kanssa, ettei psykolle jää tarttumapintaa muhun. Nämä ihmiset uskovat varmaan edelleen, että minä olin se pahis tässä jutussa. Kukaan ei koskaan kyseenalaistanut psykon temppuja enkä koskaan yrittänyt kertoa omaa puoltani asioista, ei kukaan halunnut kuulla eikä olisi uskonut kuitenkaan.
Millaista terroria tässä nyt tarkoitat? Vastaushan riippuu pitkälti siitä. Jos tarkoitat juoruilua, niin eiköhän järkevät ihmiset ja ystäväsi kuitenkin tunne sinut paremmin ja ne jotka uskovat valheita, onko siitä kovin paljon haittaa, jos uskovat? En ainakaan itse luota juoruihin. Jos kyse on kunnianloukkauksesta, niin voihan siitä mainita, jos kuulet törkeän juorun sille, jolta juorun kuulet. Selvitä kuka juorua levittää ja sano, että harkitset kunnianloukkaussyytettä. Säikäyttää ainakin juorujen levittäjät.
Kerro kaikille tärkeille ihmisille ja työpaikalle, että olet joutunut sairaan ihmisen lokakampanjan kohteeksi ja sitten lopeta sen miettiminen, mitä tämä heebo tekee. Siihen kun et voi vaikuttaa. Jos jokin teko ylittää rikoskynnyksen, niin ota poliisiin yhteyttä. Poliisien väliintulo voi lopettaa tuon ainakin niiden osalta, jotka levittävät vääriä tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Ei sille mahda mitään. Sellainen manipuloi kaikki viranomaisia myöten ja saa ne jopa mukaan satuttamaan sinua. Ainoa keino on katkaista kaikki välit jokaiseen ihmiseen joka liittyy häneen suoraan tai epäsuorasti ja ei anna mitään informaatiota itsestään minnekään. Lopulta tämä henkilö kiusaaja ystävineen löytää uuden uhrin ja sinut hylätään. Älä kuitenkaan varoita uutta uhria. Tilanne kääntyy helposti niin että tämäkin aivopestään kiusaamaan sinua ja ongelma alkaa alusta.
Entä jos on naapuri, pakosta tulee vastaan välillä. Muuten hyvä idea
Tuohon ongelmaan oma ratkaisu oli muutto.
Valitettavasti mitään ei voi tehdä.