Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on suurin virheenne, jonka voitte töissä tehdä?
18.05.2019 |
Tarkoitan sellaista virhettä, joka voi sattua, vaikka yritätte parhaanne. Itsellä suurimmat virheen mahdollisuudet liittynevät lähinnä rahaan eli voin osaltani olla vaikuttamassa investointeihin, jotka osoittautuvat huonoiksi ja aiheuttavat yritykselle tappioita.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmiset voivat saada vakavia haittavaikutuksia lääkkeestä tai ison asiakkaan menetys, jos töpeksii.
Päästää liian pienen lapsen laitteeseen, ja se putoaa kyydistä 😱
Olen sairaalassa sihteerinä joten suurin virhe voi varmaan olla se, että epähuomiossa jätän lääkärin määräykset varaamatta ja potilaan kuvaukset/hoito voi viivästyä.
Alue: Aihe vapaa
varmaan paljonkin voisin tehdä jos en olis niin tarkka. Saattaisin antaa luvan siirtää toiselle kuuluvia varoja väärälle henkilölle tai esim tuhota jonkun alkuperäisen testamentin vuodelta 1972.