Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi tarjota lakkiaisissa alkoholijuomia?

Vierailija
18.05.2019 |

Sanoohan järkikin että alkoholittomat on parempi vaihtoehto.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavoin saan ystävät ja suvun lankeamaan alkoholismiin ja pääsen pikemmin perimään heitä. 

Vierailija
2/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun pääsin yo:ksi vuosikymmeniä sitten, tarjosin yhden lasin kuohuviiniä kaikille jotka ottivat. Eipä ollut kukaan kännissä. Ja itse olin ja olen käytännössä absolutisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä seura tarvitsee ilolientä.

Vierailija
4/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kivaa ördätä räkä poskella ja ripulit housussa, sen skumppalasin jälkeen mönkii koko suku pitkin pihanurmea ja oksentaa.

Vierailija
5/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse siihen tekosyitä.

Vierailija
6/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vetää jurrit ilman vaimon ininää. Ei kehtaa meuhkaa, kun vieraita ja minähän pidättelen vieraita pikkutunneille asti. En siksi, että nauttisin seurasta vaan, kun saa vetää tunteella kerranki. Saa vetää pellin kiinni ilman ininää. Kun vieraat on poistunut show alkaa, niin se on sitten jo toinen tarina.

Vierailija
7/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on kivaa ördätä räkä poskella ja ripulit housussa, sen skumppalasin jälkeen mönkii koko suku pitkin pihanurmea ja oksentaa.

Niin ja naidaan ristiin rastiin kaikkien kanssa ilman kumia. Ihania jännitysrakauksia tiedossa. Arvaa kuka on isä on meidän tuttavien lempipeli.

Vierailija
8/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun pääsin yo:ksi vuosikymmeniä sitten, tarjosin yhden lasin kuohuviiniä kaikille jotka ottivat. Eipä ollut kukaan kännissä. Ja itse olin ja olen käytännössä absolutisti.

Olen minäkin käytännössä neitsyt... paitsi viikonloppuisin ja usein myös arkisin.

Vierailija
9/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on juhlavampaa tarjota lasillinen Möet Chandonia kuin muovimukillinen Pommacia.

Vierailija
10/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin käytännössä neitsyt... paitsi viikonloppuisin ja usein myös arkisin.

Minäkin olen rehellinen, paitsi valehdellessani. 

Vierailija
11/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavoin saan ystävät ja suvun lankeamaan alkoholismiin ja pääsen pikemmin perimään heitä. 

Tämä. Perintöä odotellessa. Mitä nopeammin, sen parempi.

Vierailija
12/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa tarjotaan juhlajuomia. Jos sinulla ei ole niihin varaa, tarjoa vaikka mustikkamehua...

Vierailija
13/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että raittiit tylsimykset pysyis poissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän