Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iivo Niskanen eksyi reitiltä puolimaratonilla

Vierailija
18.05.2019 |

https://yle.fi/urheilu/3-10790276

Tuo kohta mistä kai eksyi maraton-reitille, eikö siinä sillassa ollut aika näkyvät opasteet että hcr vasemmalle ja maraton oikealle? Harmi kuitenkin että meni mönkään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jotenkin yksinkertaiselta tuo tyyppi.

Vierailija
2/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut vain katsomaan latua, niin sattuuhan tuota. 

Ei taida ihan terävimmästä päästä olla tämä Iivo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se unohti mitä matkaa oli juoksemassa.

Vierailija
4/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tyhmää syyttää, että seurasi järjestäjien polkupyörää, pitää itse tietää missä reitti menee. Ja jos juoksi jonkun toisen takana, ketä juoksi maratoonia, niin luultavasti pyörä olikin tätä varten. En kyllä kehtaisi valittaa lehdessä tällä tavalla.

Vierailija
5/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen palstan mukaan 1 ja 2 ryhmät olisi juosseet toisen reitin kuin loput? Olin kyllä niin väsynyt kuumuudesta ettei tullut mietittyä menikö 2. ryhmän reitti kuten oli suunniteltu , mutta niin näytti olevan muitakin. Viimeisten kilometrien matkalla oli useita odottamassa nurmikolla ilmeisesti ambulanssia tai muuta kyytiä. Toivottavasti kaikki meni hyvin.

Vierailija
6/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki itse juoksin massan mukana niin ei ollut tarve samalla intensiteetillä katsoa joka kohdassa merkkejä mutta silti mun mielestä tuossa kohtaa (missä nää kaksi reittiä ristesi) oli ihan hyvät opasteet.

4: maraton starttasi vasta hcr:n jälkeen. Iivo siis ei varmaan nähny yhtään juoksijaa kerta ykkönen oli jo pitkällä. Jos pyöräilijä ohjasi väärään suuntaan niin se on kyllä tosi ikävää.

5: tuollaisesta en ole kuullutkaan, mistä luit?

Vierailija
7/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki itse juoksin massan mukana niin ei ollut tarve samalla intensiteetillä katsoa joka kohdassa merkkejä mutta silti mun mielestä tuossa kohtaa (missä nää kaksi reittiä ristesi) oli ihan hyvät opasteet.

4: maraton starttasi vasta hcr:n jälkeen. Iivo siis ei varmaan nähny yhtään juoksijaa kerta ykkönen oli jo pitkällä. Jos pyöräilijä ohjasi väärään suuntaan niin se on kyllä tosi ikävää.

5: tuollaisesta en ole kuullutkaan, mistä luit?

j

uoksufoorumi

Vierailija
8/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalainen Stadissa. Onhan näitä nähty.

Vierailija
9/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa taas.

Vierailija
10/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysjuoksijat tutkitusti ovat älykkäitä. Maastohiihtäjät ilmeisesti hyvöstä syystä valitsevat sen sijaan lajin, jossa mennään valmiita raiteita myöten.

Vierailija
11/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kiusata Iivoa

Vierailija
12/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivo on suloinen, niin viattoman näköinen.

Tuo reitiltä eksyminen ei ole mikään kumma, kun yksin juoksi ja eka kertaa maratonilla.

Sattuuhan näitä.

Kyllä teille kaikille nyt Iivoa pilkkaaville, kelpasi hyvin hänen olymiamitali kuninkuusmatkalta.

Tsemppiä Iivo jatkossakin, olet paras!

Vierailija
13/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa melkoisen ylimieliseltä ja itsekkäältä tyypiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän