Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kehitetty laite, joka mahdollistaa rauhallisen kuoleman. Mitä mieltä olet?

Vierailija
18.05.2019 |

Laite on siis 3D tulostettava, jotta sen suunnittelijaa ei voida syyttää avustetusta itsemurhasta. Laitteeseen pääsemiseksi tulee tehdä testi, joka kartoittaa mielentilan ja jos testin mukaan olet täysin tietoinen mitä olet tekemässä ja olet muutenkin täysijärkinen, saat koodin, jolla laitteeseen pääsee. Sitten vain asetutaan mukavasti ja painetaan nappia, jolloin laite poistaa hapen ja hiilidioksidin ja pukkaa tilalle typpeä, jolloin seuraa euforinen tukehtuminen. Laitteessa on hätäpoistumisluukku pään takana, jonka voi käsin työntää pois, jolloin typpi lakkaa vuotamasta ja sisäilma korvautuu ulkoilmalla. Laitteessa on myös hätäseis nappi, joka pysäyttää prosessin ja avaa luukun.

Linkki laitteen infovideoon.

Itse olen tästä keksinnöstä iloinen, koska kannatan ajatusta, että saamme päättää päivämme itse, mikäli esimerkiksi vammaudumme pahasti, sairastumme vakavasti, elämämme muuten on pelkästään kärsimystä tai olemme jo vanhoja ja valmiita lähtemään, mutta elimistö ei vain kertakaikkiaan anna periksi.

On kehitetty laite, joka mahdollistaa rauhallisen kuoleman. Mitä mieltä olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupasta saa ostaa narua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko se rauhainen kuolema?

Vierailija
4/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja voit hypätä vaikka sillalta aivan ilmaiseksi. Se ei kuitenkaan ole mikään siisti ja rauhallinen kuolema, jonka varmasti moni meistä haluaisi mieluummin.