Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä pehmeä kantokassi?

23.05.2006 |

Tarvitsen kantokassin vauvalle tuplarattaisiin (tod. näk. Brio Double Wave). Tällä palstalla Brion omat kantokassit eivät ole aina saaneet kehuja. Suositelkaa jotain hyvää kantokassia. Hurjan leveä kantokassi ei varmaan noihin rattaisiin sovi, mutta toivoisin kuitenkin löytäväni riittävän tilavan, johon syksyllä syntyvä vauva mahtuisi tulevana talvena talvivaatetuksessa. Emman kantokassi on melko huokean hintainen, mutta onko se muuten kilpailukykyinen " laatumerkkien" rinnalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hyvät kokemukset Teutonian kassista, johon sopi lämpöpussivaiheessa vielä 2v3kk vanha, pitkä lapsikin. Se on siis tilava, mutta en tiedä, sopisiko se teidän rattaisiinne?

Emman kassia pidän itse huonona (=pienenä, huonosti muuntuvana).

Vierailija
2/3 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy myös tuo emman kantokassi ja tosiaan munkin mielestä huono.

Pari viikkoa sitten ostin emmaljungan duolift kantokassin joka on mielestäni tosi hyvä, meidän poika vaikka on jo 6kk mahtuu siihen tosi hyvin vaikka kassi ei mitenkään normaalia isompi olekkaan, eli tuohon emmaljungaan minä sinuna satsaisin(vaikka hinnaltaan onkin huokea).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni oli kyseinen kantokassi ja vauvalla kädet törrötti huonosti kun talvipuku päällä oli niin ahdas. Itselläni on emmaljungasta kokemusta, just tuo duolift ja siihen mahtuu tosi hyvin talvivaatteetkin päällä. Ja siitähän saa lämpöpussin sitten kun ei enää kantokassia tarvitse. Noita saa myös käytettynä hyvinä.. emmaljunga kestää tosi kauan hyvänä (jos on hyvin pidetty:) Eli jos ei käytetty haittaa, noita löytyy kirppispalstoilta ja huuto.netistäkin joskus. Itse ostin käytettynä uuden veroisen 50 eurolla.