Minkä ikäisenä pojat alkaa tykkäämään tytöistä?
Meillä syksyllä 11v täyttävä poika vielä inhoaa tyttöjä.
Kommentit (36)
Miä rakastuin 1. kerran kansakoulun ekaluokalla. Tyttöön. Ja olin ite 7 vuotias poika.
Jotkut pojat eivät koskaan tykkää tytöistä
Siinä vaiheessa kun tyttöjen ihastus poikiin lopahtaa.
Se saattaa olla b-rapun poikia joten kannattaa henkisesti alkaa valmistautua myös siihenkin jos ei muutaman vuoden kuluessa ala tytöt kiinnostaa.
Mulla on kolme poikaa, kaksi heistä koki ensi ihastuksensa tyttöihin siinä 5 vuoden kieppeillä. Keskimmäinen on nyt 22v ja ei ole koskaan ollut ihastunut tyttöön vaan asuu avoliitossa aivan hurmaavan miehen kanssa.
Sanoisin miehenä että 12-13 vuotiaana alkoi tulla merkkejä kiinnostumisesta tyttöihin "sillai". Tätä ennen en kyllä muista inhonneeni tyttöjä koskaan, ne ei vaan kiinnostaneet tai niitä piti vaihtoehtoisesti kiusata kun ne eivät olleet hauskaa leikkiseuraa. No, se pieni kiusailu näin jälkeenpäin ajatellen oli esiaste kiinnostuksesta.
Esikoisella kiinnostus heräsi 25 v. Siihen saakka tytöt oli vaan osa kaveriporukkaa siinä kuin pojatkin.
Ainahan tytöt ovat kiinnostanut minua, mutta ala-asteen toisella luokalla oli jo tukalaa käyttää verkkareita. Kolmannelta luokalta saakka, ei voinut ajatellakaan käyttävänsä verkkareita, muuta kun liikuntatunnilla.
Ei varmaan tarvitse selittää miksi.
Noin ekalta luokalta lähtien, ainakin omat pojat
Olin ala-asteen ensimmäisellä ja toisella luokalla ihastunut luokkalaiseeni tyttöön. Mitään seksuaalista siinä ei varsinaisesti ollut.
Seksuaalinen herääminen alkoi 10-vuotiaana ja tapahtui kunnolla 11-12-vuotiaana. Tuolloin myös huomasin, että olen seksuaalisesti kiinnostunut sekä tytöistä että pojista.
Aina minä tytöistä tykkäsin ja salaa ihailin. Ihan jostain perhepäivähoidosta alkaen.
Meidän molemmat pojat varmaan sitten homoja. 11v ja 8v, eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita tytöistä. Nuorempi kyllä leikkii tyttöjenkin kanssa koulussa, mutta vanhempi lähinnä välttelee tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän molemmat pojat varmaan sitten homoja. 11v ja 8v, eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita tytöistä. Nuorempi kyllä leikkii tyttöjenkin kanssa koulussa, mutta vanhempi lähinnä välttelee tyttöjä.
Kiinnostus ei välttämättä näy mitenkään ulospäin.
Sitten kun pili alkaa heräämään henkiin.